اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعطیلی نمایشگاه کتاب شیراز به موقع بود

سقف سالن فروش بن نمایشگاه کتاب فارس فرو ریخت

در پی بارش شدید برف، سقف سالن فروش بن نمایشگاه کتاب فارس فرو ریخت که به سبب تعطیلی نمایشگاه این حادثه تلفاتی در پی نداشت.

سقف سالن فروش بن نمایشگاه کتاب فارس فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از اینکه روز گذشته بارش برف در شهرک گلستان شیراز، محل برگزاری نمایشگاه کتاب فارس شدت گرفت، تمام حاضران در نمایشگاه پیش از زمان قانونی نمایشگاه از سالن‌ها و غرفه‌ها تخلیه شدند تا خسارتی به افراد وارد نشود.

احمدرضا نداف با اشاره به اینکه تاکنون در دیگر سالن‌های نمایشگاه موردی از خسارت بابت بارش گزارش نشده است، افزود: سالن ملاصدرا که محل ارائه خدمات بن از سوی بانک صادرات است به دلیل سنگینی برف بخشی از پوشش سالن دچار فروریختگی شد.

وی وضعیت عمومی نمایشگاه و شهرک گلستان را نامناسب بیان کرد و ادامه داد: برق و آب در این ناحیه از شیراز به کلی قطع است و افزون بر این نمایشگاه دائمی شیراز نیز از شب گذشته با قطعی خطوط تلفن روبه‌رو است.

نداف با بیان اینکه زیرساخت‌های نمایشگاه به خاطر بارش برف دچار خدشه شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مسیر منتهی به نمایشگاه بین‌المللی شیراز باز شده، اما مسیرهای داخلی شهرک همچنان پوشیده از برف و مسدود است به‌گونه‌ای که هم‌اینک خودروهای راهداری در حال باز کردن مسیر هستند.

وی بیان کرد: به سبب آن که برای برپایی نمایشگاه محل دیگری جز نمایشگاه بین‌المللی شیراز واجد شرایط نیست، ناچاریم تا زمانی که محل مناسب‌تری تدارک دیده نشده است، نمایشگاه استانی کتاب را در شهرک گلستان برگزار کنیم.

نداف با تایید اینکه نمایشگاه کتاب فارس به خاطر بارش برف روز گذشته و مسائل پدید آمده پس از بارش به صورت نیمه‌تعطیل در آمده، موضوع تمدید مدت نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: مقدمات این موضوع باید از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز فراهم شود، چرا که تقویم نمایشگاه به‌گونه‌ای است که بلافاصله پس از هر نمایشگاهی، نمایشگاه بعدی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اکنون جاده‌های اطراف شهر شیراز به دلیل بارش برف شدید مسدود شده‌اند، بنابراین مجبور شدیم از امروز 17 دی ماه چهارمین روز از نمایشگاه کتاب شیراز را تعطیل کنیم.

به گزارش فارس، بنا به اعلام هواشناسی بارش برف در شیراز، روز جمعه دوباره از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول