اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات بازدیدکنندگان تا پاسی از شب

تعطیلی نمایشگاه کتاب شیراز به علت بارش برف

در پی بارش شدید برف در شیراز، نمایشگاه کتاب فارس تعطیل و تعدادی از بازماندگان که به علت برف و کولاک قادر به بازگشت از محل نمایشگاه در شهرک گلستان نبودند، نجات داده شدند.

تعطیلی نمایشگاه کتاب شیراز به علت بارش برف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نجات بازدیدکنندگان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.

بر این اساس بارش برف باعث شد تا دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس چهار ساعت زودتر از موعد به علت بسته شدن راه‌ها، تعطیل شود.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در همین زمینه گفت: به سبب انسداد جاده‌های اطراف شیراز، مجبور شدیم امروز 18 دی ماه جاری چهارمین روز از نمایشگاه کتاب شیراز را تعطیل کنیم.

احمدرضا نداف افزود: با توجه به آن که اکنون در بخش‌هایی از شهر شیراز هوا آفتابی و از سرمای هوا کاسته شده اما شهرک گلستان، در منطقه‌ای برفگیر و سرد قرار دارد که ما را از گشودن درهای این نمایشگاه معذور کرده است.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: روز گذشته شدت بارش برف در این منطقه به اندازه‌ای بود که تا ساعت 21 مشغول امدادرسانی و نجات بازدیدکنندگان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس بودیم.

وی بیان کرد: در دو روز گذشته که هوا برفی بود، موفق به فروش 140 میلیون تومان شدیم و از چهارشنبه نیز جشنواره ساخت تندیس آدم‌برفی در محوطه نمایشگاه کتاب شیراز برپا خواهد شد.

نداف با بیان این‌ که اگر وضعیت جوی شیراز بهتر شود، استقبال نیز مطلوب خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس در روزهای آینده فعالیت خود را دوباره آغاز کند.

به گزارش فارس، زمان تمدید بازگشایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس و سایر برنامه‌های آن در روزهای آتی مشخص می‌شود که البته بنا به اعلام سازمان هواشناسی فارس بارش‌ها تنها در روز چهارشنبه قطع شده و از عصر پنج‌شنبه دوباره آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول