اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

فجایع پاکستان و افغانستان زیر سر تفکرات وهابیت است

امام جمعه زاهدان گفت: فجایعی که امروز در پاکستان، افغانستان، سوریه و عراق به صورت اخبار دردناک شنیده می‌شود همه زیر سر تفکرات وهابیت است.

فجایع پاکستان و  افغانستان زیر سر تفکرات وهابیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: تفکر پلید وهابیت، سوریه را مورد هجمه قرار داد تا به اهداف شومش برسد.

وی افزود: اما ارتش سوریه به پشتوانه مردم توانست تمام اقدام آنها را خنثی کند. این تفکر تروریستی پلید وهابیت و گروهک‌های سلفی و تکفیری تحت امر آن امروز جهان اسلام را گرفتار کرده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت اذعان داشت: در کتاب صحیح بخاری به نقل از پیامبر رحمت و برکت حضرت ختمی مرتبت (ص) آمده است که فتنه‌گران دستور می‎دهند پیروانشان سر و سبیل خود را بتراشند. در جامعه اسلامی گروه‎های انحرافی زیادی مانند خوارج به وجود آمدند اما هیچکدام این مشخصه‎ها را نداشته‎اند و این مختص وهابیون است. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) به تشریح سجایای این امام همام پرداخت و بر ضرورت باشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته وحدت در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/75004/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول