اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

مسئولان مانع از رواج تفکر وهابیت شوند

امام جمعه میناب با بیان اینکه وهابیت ذاتا تروریست است، گفت: مسئولان باید از رواج تفکر وهابیت جلوگیری کنند.

مسئولان مانع از رواج تفکر وهابیت شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم، اظهار داشت: برخی در این توهم نباشند که استکبار دست از دشمنی با ایران برمی‌دارد.

وی، تکیه بر توان داخلی را بخش مهم سخنان رهبر انقلاب دانست و ادامه داد: برای ساختن این آب و خاک باید بر نیروی ایرانی تکیه کرد.

امام جمعه میناب با تشریح ابعاد دشمنی استکبار علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمن در شناسایی ملت بازهم در اشتباه است.

معتمدی‌فر با بیان اینکه محال است ملت ایران در مقابل دشمنان دستان خود را بالا ببرد، افزود: مردم ایران فقط برای «مرگ بر آمریکا» و سیلی زدن به صورت دشمنان اسلام دست خود را بالا می‌برند.

امام جمعه میناب با اشاره به میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و آغاز هفته وحدت، وحدت را حلقه گمشده دنیای اسلام نامید و یادآور شد: وحدت تنها با تمسک به حبل الهی محقق می‌شود.

وی، وهابیت را یکی از علل اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان نام برد و ابراز داشت: مسئولان باید وهابیت را به منزله جرم تحت پیگیری قرار دهند.

معتمدی‌فر با هشدار نسبت به خطر ورود و نفوذ فرهنگ وهابیت در بازار میناب، ابراز داشت: مسئولان باید مانع رواج تفکر وهابیت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حذف برخی از عناوین از لیست قاچاق توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اذعان داشت: این ساده‌ترین راه و به منزله پاک کردن صورت مسئله و ناتوانی در برابر حل معضلات است.

امام جمعه میناب در پایان از برخورد دولت عراق با گروه های تروریستی تقدیر کرد.

انتهای پیام/88004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول