اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

باید وحدت میان مسلمانان تقویت شود

امام جمعه رودبار گفت: باید تلاش کنیم، وحدت بین مسلمانان تقویت شود، چراکه اختلاف بین مسلمانان خواسته قلبی دشمنان است.

باید وحدت میان مسلمانان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودبار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) با توجه به 9 ربیع‌الاول سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: همه ما منتظریم که حضرت روزی ظهور کند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در جامعه بشری در پیش داریم، کینه و عداوت مسلمانان با یکدیگر است و باید تلاش کنیم که وحدت بین مسلمانان تقویت شود و نگذاریم که بین مسلمانان اختلاف به وجود آوردند، زیرا اختلاف خواسته قلبی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رودبار بیان داشت: ما امروز نیز شاهد بمب‌گذاری و کشتار مردم در عراق هستیم و علت آن این است که بگویند، بین شیعیان و سنی‌ها اختلاف است و نمی‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند که این خواسته دشمنان دین اسلام است.

گروهی تصریح کرد: همان‌طور که در اوایل انقلاب دشمنان ما در زمینه تاریخ ولادت پیامبر اکرم (ص) از نظر شیعیان و سنی‌ها قصد اختلاف میان شیعیان و سنی‌ها را داشتند که با تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری جلوی این مسئله گرفته شد و از 12 تا 17 ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت میان مسلمانان نامگذاری شد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما هر روز از خود یک خدعه و نیرنگ نشان می‌دهند، اما ملت و نخبگان چه نخبگان سیاسی، دینی، حوزوی و دانشگاهی همه از نقشه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین آنها آگاهی دارند.

امام جمعه رودبار خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور خود در صحنه دشمنان را همیشه مایوس کرده‌اند و تمام کشورهای دنیا ایران را باید به عنوان الگوی خود قرار دهند.

گروهی در پایان ابراز داشت: بعد از گذشت 35 سال از انقلاب باشکوه اسلامی دشمنان کشور با وجود توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود نتوانسته‌اند، کوچک‌ترین خللی به روند رو به رشد نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

انتهای پیام/2655/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول