اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

وحدت نیاز اصلی جهان اسلام است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: وحدت نیاز اساسی و اصلی جهان اسلام است و مسلمانان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و هوشیاری خود را حفظ کنند.

وحدت نیاز اصلی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری رمز رستگاری افراد است و باید تا می‎توان آن را در خود تقویت کرد.

وی با تبریک هفته وحدت، بر ضرورت اتحاد مسلمانان جهان تاکید کرد و گفت: اتحاد و وحدت جهان اسلام موجب می‌شود دشمنان اسلام نتوانند علیه مسلمانان دست به فتنه‌گری و تفرقه‌انگیزی بزنند.

احمدی، تفرقه را مهمترین آسیب برای جهان اسلامی دانست و افزود: از آنجا که وحدت جهان اسلام منجر به خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی می‎شود، دشمنان همواره درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: برهمین اساس وحدت نیاز اساسی و اصلی جهان اسلام است و مسلمانان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و هوشیاری خود را حفظ کنند.

احمدی، ولی‌فقیه را محور اتحاد ملت ایران دانست و اظهار کرد: مردم ایران زیر پرچم ولی‌فقیه وحدت خود را حفظ و تقویت می‎کنند که این موضوع همواره موجب هراس دشمنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که دست به تفرقه‌افکنی در بین مردم بزند بی‎شک به اسلام و مردم خیانت کرده است.

احمدی به فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و ولایت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: انتظار به منزله دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص)، دفاع از ولایت فقیه و دفاع از خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: کسانی که به بهانه انتظار گوشه‌نشینی می‌کنند راه درستی را نمی‌روند چرا که انتظار دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به هوای سرد استان اشاره کرد و افزود: مردم با بهره‌گیری از راهکارهای لازم در مصرف گاز تا آنجا که ممکن است صرفه‌جویی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نهم و نوزدهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای بصیرت انقلابی مردم است و دشمن به واسطه جدایی دین از سیاست به دنبال اهداف خود بود که بصیرت انقلابی مردم این حرکات دشمنان را همواره در تاریخ انقلاب اسلامی ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/68004/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول