اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر جیرفت اعلام کرد

تلاش برای نجات 4 گرفتار در برف روستای گمین جبالبارز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت گفت: به دلیل بارش سنگین برف و صعب‎العبور بودن منطقه، عملیات امدادرسانی به چهار فرد گرفتار در روستای گمین بخش جبالبارز نتیجه‎بخش نبوده و امیدواریم با امداد هوایی آنان را نجات دهیم.

تلاش برای نجات 4 گرفتار در برف روستای گمین جبالبارز

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، وجیه‎الله بهادر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در این شهرستان اظهار داشت: در پی بارندگی‎های اخیر در هر کدام از حوزه‎های جبالبارز و ساردوئیه سه اکیپ امدادی فعال بود.

وی افزود: در این چند روز امدادرسانی به یک زن باردار در بخش دلفارد انجام گرفت و همچنین یک تصادف در منطقه سقدر رخ داد.

بهادر تصریح کرد: امروز نیز درگیر انجام عملیات امدادرسانی به چهار فرد گرفتار در روستای گمین بخش جبالبارز بودیم که با ابراز تأسف به دلیل بارش سنگین برف و صعب‎العبور بودن منطقه نتیجه‎بخش نبود که امیدواریم با امداد هوایی بتوانیم، آنان را نجات دهیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین عملیات امداد هوایی حدود هشت نفر در سایت هوایی منطقه جبالبارز نیز انجام می‎گیرد، ابراز داشت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به کار می‎گیریم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت با تأکید بر جدی گرفتن استفاده از بی‌سیم حوادث گفت: مدیران باید نواقص جزئی بی‌سیم‎های خود را برطرف کنند تا در مواقع ضروری بتوانند، کمک بزرگی برای آنان باشند.

بهادر با بیان اینکه برای بخشداران و صدا و سیما نیز درخواست بی‌سیم حوادث شده است، عنوان کرد: طرح امکان‎سنجی و منطقه‎بندی نیز در دست بررسی است تا در شرایط بحرانی و ضروری بتواند، تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر به پنج منطقه و هر منطقه نیز با توجه به وسعت آن به سه یا چهار ناحیه تقسیم شده است، اذعان داشت: مناطق مورد نیاز برای اسکان، نانوایی‎ها، مدارس، اماکن دولتی و ... با استفاده از سیستم GPSمشخص شده‎اند.

بهادر بیان داشت: از اداره راه و شهرسازی تقاضا می‎شود که یک متخصص GIS در اختیار ما قرار دهد تا طرح امکان‎سنجی را به روز کنیم، البته در این کار نیازمند همکاری فرمانداری نیز هستیم.

انتهای پیام/80001/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول