اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهبنان خبر داد

حضور 24 ساعته نیروهای هلال‌احمر کوهبنان در مناطق برف‌گیر

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان گفت: دو تیم امداد و نجات هلال‌احمر به صورت 24 ساعته در مناطق برف‌گیر این شهرستان حضور دارند و برای نجات افراد گرفتار در برف آماده هستند.

حضور 24 ساعته نیروهای هلال‌احمر کوهبنان در مناطق برف‌گیر

علیرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درکوهبنان اظهار داشت: از لحظات ابتدایی بارش برف در این شهرستان طی یک فراخوان تمام جوانان داوطلب هلال‌احمر دور هم جمع شدند تا با مدیریت واحد ضمن هماهنگی و همکاری با سایر ادارات و نهادهای دولتی بتوانند بهترین خدمت را ارائه دهند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهبنان ادامه داد: در همین راستا گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به اتفاق نیروهای راهداری شهرستان به نجات افراد گرفتار در برف و کولاک تلاش کردند و در نخستین ماموریت خود با حضور در روستاهای شرقی و شمالی شهرستان افراد گرفتار در منطقه بندر را نجات دادند.

حسنی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شیب تند و پرتگاه‌های خطرناک نیروهای امدادی هلال‌احمر به کمک افراد گرفتار تا مرز استان‌های یزد و خراسان‌جنوبی شتافتند و آنها را به مکان‌های امن هدایت و به جابجایی و انتقال وسایل نقلیه در مناطق شمالی و شرقی کوهبنان اقدام کردند.

وی ادامه داد: یک تیم متبحر و توانمند به سرپرستی فرماندار و همراهی نیروهای انتظامی راهی مناطق صعب‌العبور و کوهستانی در روستاهای کهن ، رتک ، بیدان و ده‌علی شدند تا با آگاهی از میزان بارش برف به کمک افراد گرفتار در روستاها مبادرت داشته باشند و کمک‌های لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر کوهبنان خاطر نشان کرد: یک تیم امداد و نجات که در منطقه پشتکوئیه مستقر بودند، پس از چهار ساعت فعالیت جدی و پیمودن چند کیلومتر راه کوهستانی با پای پیاده سرانجام جان یک هموطن سالخورده که گرفتار برف و کولاک شدید شده بود را نجات و به دلیل آسیب‌دیدگی وی را تحویل اورژانس کوهبنان دادند.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط جوی نامناسب در منطقه و برودت و سردی بیش از اندازه هوا در مناطق برف‌گیر و کوهستانی دو تیم امداد و نجات به صورت 24 ساعته آماده‌باش هستند تا در صورت لزوم به ارائه خدمات بپردازند.

حسنی از تمام شهروندان کوهبنانی درخواست کرد هر گونه مراتب را با شماره تلفن 4723500 در میان بگذارند تا نیروهای داوطلب هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات ضروری اقدام کنند.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول