اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز اعلام کرد

نجات مسافران گرفتار در منطقه برف‌گیر گمین جبالبارز

بخشدار جبالبارز از گرفتار شدن سه مسافر در منطقه برف‌گیر گمین خبر داد و گفت: نیروهای امدادی هم‌اکنون در حال عملیات نجات این افراد از برف و سرما هستند.

نجات مسافران گرفتار در منطقه برف‌گیر گمین جبالبارز

محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در پی ریزش برف سنگین از محدوده پارک جنگلی شهر جبالبارز تا تونل دهبکری تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی از باز بودن محور اصلی جبالبارز - دهبکری خبر داد و افزود: به دلیل ادامه بارش برف در مناطق کوهستانی و برف‌گیر محورهای روستایی دهستان مسکون مسدود شده بود.

سعیدی تصریح کرد: اما هم‌اکنون با تلاش نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به بارش برف سنگین و تردد کند در جاده‎های مواصلاتی از شهروندان تقاضا می‌شود، حتماً زنجیر چرخ و البسه گرم به همراه داشته باشند.

بخشدار جبالبارز گفت: از شب گذشته در منطقه یخبندان صورت گرفته است که توسط جهاد کشاورزی تذکرات لازم به کشاورزان داده شده است.

سعیدی همچنین از گرفتار شدن سه مسافر در منطقه برف‌گیر گمین خبر داد و عنوان کرد: نیروهای امدادی هم‌اکنون در حال عملیات نجات این افراد از برف و سرما هستند.

وجیه‌الله بهادر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون مشکل خاصی در مسیر تردد مسافران رخ نداده است، اما نیروهای این جمعیت همچنان در حال آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول