اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به 1800 مسافر گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با کمک نیروهای امدادگر هلال احمر استان طی دو روز گذشته به یک‌هزار و 800 مسافر گرفتار در برف امدادرسانی شد.

امدادرسانی هلال احمر به 1800 مسافر گرفتار در برف

محمد فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف طی دو روز گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان لغزندگی معابر را شاهد بودیم که این عامل موجب انحراف خودروها از مسیر اصلی خود شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان با امدادرسانی شبانه‌روزی نیروهای خود یک‌هزار و 800 مسافر گرفتار در برف را نجات دادند.

فروغی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در استان، ادامه داد: 132 اکیپ امداد و نجات هلال احمر و 231 امدادگر در جاده‌های استان به صورت شبانه‌روزی مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 280 بسته غذایی شامل کشمش، خرما و بیسکویت بین مسافران گرفتار در برف توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی به منظور تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: برای تردد از محورهای مواصلاتی استان بستن زنجیر چرخ و همراه داشتن تجهیزات لازم و ضروری است.

فروغی با اشاره به ارائه خدمات سرپایی امدادگران جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: طی دو روز گذشته به 38 نفر از مسافران گرفتار در برف خدمات درمانی سرپایی ارائه شد و 10 نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول