اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری خبر داد

امدادرسانی به 50 دستگاه خودروی گرفتار در برف

مدیر راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: 50 دستگاه خودروی گرفتار در برف از سوی اکیپ راهداری استان امدادرسانی شد.

امدادرسانی به 50 دستگاه خودروی گرفتار در برف

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: تمامی محورهای فرعی و روستایی چهارمحال و بختیاری بازگشایی شده است و تردد وسایل نقلیه را در این محورها شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به وزش باد و کولاک برف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان و لغزندگی معابر تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

ندیمی ادامه داد: اکثر خودروهای گرفتار شده در برف در گردنه کوهستانی و برفی چری در شهرستان کوهرنگ بوده است که با تلاش مأموران 50 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شدند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بادرفت برف و کولاک لغزندگی جاده‌ها و نداشتن زنجیر چرخ باعث گرفتار شدن خودروها در برف شده است.

وی با بیان اینکه مسافران از تردد غیرضروری در گردنه‌های کوهستانی خودداری کنند، گفت: مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند لازم است با تجهیزات در این مسیر تردد کنند.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول