اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی:

اخذ مجوز برای حضور در مناطق برف‌گیر و کوهستانی ضروری است

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی گفت: حضور در کوهپایه‌ها، مناطق برف‌گیر و کوهستانی منوط به اخذ مجوز از هیئت کوهنوردی این استان است.

اخذ مجوز برای حضور در مناطق برف‌گیر و کوهستانی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیامک رضایی بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی صعودهای ورزشی فصل زمستان اظهار داشت: با توجه به خطراتی که در فصل زمستان افراد صعود کننده به مناطق کوهستانی را تهدید می‌کند، کسانی که در هنگام بارش برف قصد صعود به مناطق برف‌گیر و کوهستانی را دارند باید قبل از هرگونه اقدامی مجوز لازم را از این هیئت و یا ادارات ورزش و جوانان اخذ کرده و نحوه و مکان حضور را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در فصل زمستان حضور در مناطق کوهستانی خطرات بسیاری را به همراه دارد به همین دلیل افراد باید در هنگام حضور در این مناطق نکات ایمنی را کاملا جدی گرفته و از صعود به مناطق پر خطر جدا خودداری کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی با بیان اینکه بارش برف موج قابل توجهی از علاقمندان به ورزش‌های زمستانی را به مناطق کوهستانی و برف‌گیر کشانده است، اذعان داشت: از افراد علاقمندان به حضور در مناطق برف گیر درخواست داریم تا حد امکان از حضور انفرادی در این مناطق خودداری کرده و در صورتی که به صورت دسته جمعی می‌روند خود را به تمام امکانات لازم مجهز کرده و سلامتی خود را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/87011/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول