اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سارمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد

ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی در محیط پیرامونی پارس جنوبی

مدیرعامل سارمان منطقه ویژه پارس بر لزوم ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی در محیط پیرامونی پارس جنوبی تاکید کرد.

ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی در محیط پیرامونی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و سرپرست و معاونان کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: پارس جنوبی به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و در این مسیر اهتمام دارد.

وی از اشتغال مددجویان در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی یک بازه زمانی معین اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی در منطقه ویژه پارس تسهیل و تسریع می‌شود.

مدیر عامل سارمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادها و شکوفایی نیروی کار مددجویان کمیته امداد امام خمینی با هدف ایجاد اشتغال پایدار این نیروها در اولویت برنامه‌ریزی‌های این سازمان قرار دارد و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

نصوری ادامه داد: توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش افراد در مراکز آموش فنی و حرفه‌ای گامی مهم در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است و در صورت فراهم بودن فرصت‌های شغلی در منطقه، اولویت جذب با نیروهای زیر پوشش این کمیته خواهد بود.

وی با مهم بر شمردن این اقدام که می‌تواند گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات خانواده‌های زیر پوشش این کمیته باز کند افزود: هدف ما کاهش آلام و دغدغه‌های خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی است تا بتوانیم گامی کوچک در جهت تحقق آرمان‌های امام راحل برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان برخی از اقدامات این سازمان در تعامل با محیط پیرامونی گفت: تدوین طرح مطالعات اجتماعی و طرح تفصیلی گفت‌وگو و توسعه پایدار به مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حوزه پیرامونی می‌پردازد و در این زمینه راهکارهای بهبود نیز ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار یک مطالعات راهبردی طی یک پروسه 20 ساله است، افزود: توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود وضعیت معیشت و ارتقای شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و تاکید بر حفاظت از محیط زیست منطقه از مهم‌ترین موارد مطرح در این پروژه خواهد بود.

نصوری گستره مطالعاتی این پروژه را تمامی شهرستان‌های پیرامونی مناطق سه‌گانه منطقه ویژه پارس (پارس جنوبی، پارس کنگان و پارس شمالی) برشمرد.

وی تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در راستای تحقق بخشیدن به شعار توسعه پایدار با تدوین این طرح‌ها، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی حوزه‌های پیرامونی صنعت نفت را بهبود خواهد بخشید.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول