اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

تامین اعتبارات فازهای پارس جنوبی متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تامین اعتبارات فازهای پارس جنوبی متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها خبر داد.

تامین اعتبارات فازهای پارس جنوبی متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، رکن‌الدین جوادی اظهار داشت: اعتبار لازم برای توسعه بخش‌های مختلف فازهای پارس جنوبی متناسب با پیشرفت پروژه و سطح پیش‌بینی شده برنامه اجرایی توسعه طرح‌ها تامین می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی در روند توسعه فازهای پارس جنوبی افزود: ضروری است پیشرفت بخش‌های خشکی و دریای فازهای پارس جنوبی به صورت همزمان و متناسب با یکدیگر انجام شود.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: براساس آنچه که در دستور کار برنامه‌های جدید شرکت ملی نفت قرار گرفته است، هرگونه اعطای بودجه و اعتبارات لازم متناسب با ارائه صورت وضعیت و گزارش پیشرفت پروژه و نیز تایید آن از سوی کارفرما صورت خواهد گرفت، بدین صورت که در قالب اصلاح فرایندهای مالی و عملیاتی شاهد دستاوردهای بیشتری از اجرای برنامه‌های راهبردی جدید باشیم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جریان این بازدید در جمع مجریان و پیمانکاران فازهای 13، 14،19، 20 و 21 میدان مشترک پارس جنوبی حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این فازها در بخش خشکی و دریا قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول