اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

20 روستای ریگان در محاصره برف

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: 20 روستا در شهرستان ریگان با توجه به بارش شدید برف در محاصره برف قرار دارند.

20 روستای ریگان در محاصره برف

محمدصادق دادالله‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: 20 روستا در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان با توجه به بارش شدید برف در محاصره برف قرار دارند و امدادرسانی به مردم این مناطق در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه بارش برف بعد از گذشت 13 سال در شهرستان ریگان و به ویژه در مناطق عشایری ریگان آغاز شد، ساکنان این مناطق غافلگیر شده‌اند.

معاون فرماندار ریگان تصریح کرد:‌ با توجه به بارش شدید برف تمام راه‌های روستایی این مناطق کوهستانی ریگان دچار یخ‌زدگی و لغزندگی شده‌اند که عبور و مرور در آنها جریان ندارد.

دادالله‌پور ابراز داشت: این روستاها در مناطق کوهشاه، دهنه عباسعلی، سرزه، تک‌فرهاد، کشنل و کل‌گرانریک قرار دارند که اهالی این مناطق در محاصره برف هستند.

وی از اعزام نیروهای امدادی به این مناطق خبر داد و افزود: نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به مردم به این مناطق اعزام شده‌اند.

دادالله‌پور با تاکید بر اینکه سرمای شدید در این مناطق احشام دامداران و عشایر را تهدید می‌کند، خواستار فراهم کردن آذوقه برای دامداران این مناطق شد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: شاهد برف شدیدی در مناطق کوهستانی و عشایری ریگان هستیم که احتمال سرمای شدید در این مناطق وجود دارد.

به گزارش فارس، بیشترین بارش برف در شرق استان کرمان در شهرستان ریگان بوده است.

انتهای پیام/80014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول