اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد

آماده‌باش نیروهای خدماتی جهت ارائه خدمات در وضعیت برفی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نیروهای خدمات شهری پس از بارش برف جهت ارائه خدمات در وضعیت هوای برفی در آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌باش نیروهای خدماتی جهت ارائه خدمات در وضعیت برفی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محسن رنجبر اظهار کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده از وضعیت آب و هوا قبل از بارش برف معاونت‌های خدمات شهری مناطق، سازمان خدمات موتوری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و ناظرین عالی اداره خدمات شهری با هماهنگی اداره ارتباطات مردمی 137 ضمن آمادگی مطلوب جهت مواجه شدن با شرایط اضطراری، تمام امکانات لازم از قبیل ماشین‌آلات سبک و سنگین، مواد مورد نیاز جهت مقابله با یخ‌زدگی، تانکرها، کمپرس‌ها و لودر‌ها را در حالت آماده‌باش قرار داده بودند و با آغاز بارش برف ضمن حضور 24 ساعته، عوامل خدمات شهری در سطح شهر نسبت به ریختن مواد مورد نیاز برای مقابله با یخ‌زدگی جهت تسهیل تردد شهروندان اقدام کردند.

وی افزود: باز نمودن مسیرهای اصلی نظیر بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها توسط گریدر و ماشین‌های مکانیزه، مواد پاشی انجام شد و مسیرهای فرعی نیز توسط خودروهای کمپرسی و به صورت دستی انجام پذیرفت.

معاون خدمات شهری تصریح کرد: مسیرهای تردد عابرین پیاده نیز توسط کارگران خدمات شهری پاکسازی شد تا برای عابرین پیاده نیز مشکلی در تردد بوجود نیاید، همچنین بررسی و تکاندن درختان همیشه سبز نظیر کاج و سرو که قابلیت نگهداری برف بر روی خود را دارند از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص بود و شاخه‌های شکسته و یا در حال شکستن نیز قطع و جمع‌آوری شد.

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت احتیاط کامل در صورت رانندگی با وسایل نقلیه شخصی با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کرده و در صورت ادامه بارش‌ها و برف‌گیر شدن معابر از لاستیک‌های یخ‌شکن و عاجدار و زنجیر چرخ استفاده نموده و از سالم بودن برف پاکن‌های خود اطمینان حاصل کنند و در صورت وجود مشکلات با سامانه 137 تماس برقرار کنند تا در اسرع وقت به موارد مطرح شده رسیدگی شود.

انتهای پیام/63012/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول