اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان خبر داد

کاهش محسوس دما از فردا/بارش 34 سانتی‌متر برف در کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا شاهد کاهش محسوس دما در استان هستیم و پیش‌بینی می‌شود، حداقل دمای شهر کرمان به 10 تا 11 درجه زیر صفر و حداکثر دما از یک درجه زیر صفر فراتر نرود.

کاهش محسوس دما از فردا/بارش 34 سانتی‌متر برف در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیده حبیبی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بارش برف و باران طی دو روز اخیر در استان طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بود، اظهار داشت: با آغاز بارش برف در شهر کرمان از روز گذشته تاکنون 34 سانتی‌متر برف در کرمان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی‌های استان مربوط به شهرستان‌های رابر و منوجان با 38 میلی‌متر بوده است، بیان داشت: همچنین شهرستان‌های بافت و عنبرآباد با 31 میلی‌متر و جبالبارز و شهربابک با 29 میلی‌متر بیشترین بارندگی‌های استان را داشته‌اند.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیشترین میزان بارش برف استان کرمان طی دو روز اخیر را مربوط به شهرستان رابر با میزان 82 سانتی‌متر اعلام کرد و افزود: میزان بارندگی در شهر کرمان 28 میلی‌متر ثبت شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه حداقل دمای امروز کرمان چهار درجه زیر صفر و حداکثر یک درجه زیر صفر ثبت شده است، تصریح کرد: دشتخاک زرند با حداقل دمای پنج درجه زیر صفر سردترین و عنبرآباد با 11 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌های باران و برف تا صبح فردا در برخی مناطق استان ادامه دارد و به تدریج از سمت غرب به شرق استان رفته و به تدریج از استان خارج می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از ورود توده هوای سرد از فردا به استان خبر داد و گفت: از فردا شاهد کاهش محسوس دما در استان هستیم و پیش‌بینی می‌شود، حداقل دمای شهر کرمان به 10 تا 11 درجه زیر صفر و حداکثر دما از یک درجه زیر صفر فراتر نرود.

انتهای پیام/80020/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول