اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد

با حضور مسئولان استانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی، مراسم معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی و فرهنگیان گچساران، مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

سید خسرو حسینی، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام خواجه‌زاده، امام جمعه موقت گچساران، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و جمع زیادی از فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان گچسارانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران که با قرائت پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، سید ظهیرالدین پورالحسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده یدالله مرادی مدیر سابق این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش فارس، یدالله مرادی از چهره‌های سرشناس فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بوده که در طول دو سال و پنج ماه مدیریت آموزش و پرورش گچساران، این شهرستان رشد و جهش مطلوبی در عرصه‌های علمی، پرورشی، پژوهشی و فرهنگی و کسب رتبه‌های برتر در کنکور داشته است.

تعامل مطلوب با اصحاب رسانه و مطبوعات و پاسخگو بودن از دیگر ویژگی‌های مدیریت سابق آموزش و پرورش گچساران است.

انتهای پیام/82001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول