اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی

تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی فردا با حضور قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این مراسم از خدمات پنج ساله تراب محمدی در سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی فعلی تقدیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم فرزین حق‌پرست به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود.

تراب محمدی در طول مدت تصدی مدیرکلی میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی خدمات ارزند‌ه‌ای ارائه کرده و از زمان مدیریت در این اداره کل از سال 1387، تحولات چشمگیری در خصوص باسازی اماکن تاریخی در کارنامه کاری خود رقم زده است.

وی همچنین تلاش‌های ماندگار دیگری در معرفی استان داشته که ثبت دو اثر در یونسکو، تبدیل آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب گردشگری کشور و سایر اقدامات که منجر به شناساندن این استان به گردشگران شد را تحقق بخشیده است.

اضافه می‌شود، فرزین حق‌پرست که از اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز است، متولد 1346 بوده و فارغ‌التحصیل مهندسی معماری از دانشگاه تهران است.

وی همچنین دکترای معماری و تکنولوژی از دانشگاه کشور انگلستان در سال 1385 داشته و در کارنامه مدیریتی خود ریاست دانشکده معماری تبریز، رئیس مرکز تحقیقات بافت و بناهای تاریخی و هنر اسلامی تبریز را دارد.

حق‌پرست هم‌اکنون استاد دانشگاه تبریز و عضو هیئت علمی این دانشگاه از سال 74 است.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول