اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از مراسم معارفه شنبه‌زاده

از گریستن کودک خردسال ایلامی تا لبخند دوستان شنبه‌زاده

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید میراث فرهنگی ایلام دارای حاشیه‌های جذابی بود که به قلم فارس به آن پرداخته می‌شود.

از گریستن کودک خردسال ایلامی تا لبخند دوستان شنبه‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمعیت سالن محل برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید میراث فرهنگی مملو از مدعوین و دعوت‌شدگان به این آیین بود.

هر از گاهی صدای گریه کودک یکی از دعوت‌شدگان به این مراسم همه نظرها را به سوی خود جلب می‌کرد که این نگاه‌ها همراه با اعتراض به والدین وی برای حضور این کودک در این مراسم همراه شده بود.

دوستان و همکاران قدیمی عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام نیز با لبخند رضایت به پیشواز این مراسم آمده‌ بودند.

سخنرانی سخنرانان این مراسم به ویژه حسین کلانتری، یونس احمدی و عبدالمالک شنبه‌زاده هر کدام به نوبه خود با آرامش، پختگی و جذابیت خاصی همراه بود.

یونس احمدی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام با آرامش همیشگی خود در مراسم تودیع حاضر شد و با آرامش زمان معارفه‌اش، مراسم تودیع خود را سپری کرد.

اعلام عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام مبنی بر اینکه مردم ایلام 100 درصد اصولگرا هستند با واکنش صریح حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مواجه شد که اعلام کرد مردم ایلام 100 درصد ولایتمدارند.

اخذ نخستین تذکر توسط عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل جدید میراث فرهنگی ایلام از امیری معاون امور استان‌ها و حقوقی سازمان میراث فرهنگی مبنی بر کوتاه صحبت کردن در پرونده رسانه‌ای وی ثبت شد.

تقدیر ویژه امیری معاون امور حقوقی استان‌های سازمان میراث فرهنگی از یونس احمدی مدیرکل سابق میراث فرهنگی ایلام و دادن وقت بیشتر برای سخنرانی وی از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

یاد کردن از همه مدیران زنده و فقید اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بر وجاهت عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل جدید این دستگاه افزود.

انتهای پیام/2246/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول