اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی کرمان عنوان کرد

جایگاه مهم کرمان در جشنواره ملی رسانه، نظم و امنیت عمومی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه تعداد رسانه‌های مکتوب در کشور می‌تواند نقش مهمی را در جشنواره ملی رسانه، نظم و امنیت عمومی ایفا کند.

جایگاه مهم کرمان در جشنواره ملی رسانه، نظم و امنیت عمومی

علیرضا پریور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با هدف تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی در زمینه‌های خبر، مصاحبه و گزارش و در دو گروه رسانه‌های مکتوب و مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آثار ارائه شده در این جشنواره باید در یکی از نشریات سراسری، محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به چاپ رسیده باشد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار منتشر شده خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و در سایت جشنواره به ثبت برسانند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان خاطر نشان کرد: ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه و تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش و رویکرد رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای در ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم محورهای این جشنواره است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره، تهران، خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه رشتچی، معاونت اجتماعی ناجا، طبقه پنجم، دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی و یا به سایت جشنوارهwww.festival.police.ir ارسال کنند.

پریور گفت: استان کرمان در حوزه تعداد رسانه‌های مکتوب در کشور می‌تواند نقش مهمی را در این جشنواره ایفا کرده و حائز امتیازات برتر شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول