اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد

برگزاری نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در معاونت اجتماعی ناجا خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از فعالان رسانه‌ای استان خراسان شمالی برای شرکت در این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی محورهای همایش را شامل ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه ، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم اعلام کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: این جشنواره در زمینه‌های خبر، مصاحبه و گزارش است و آثار ارسالی در دو گروه رسانه‌های مکتوب و مجازی بررسی می‌شود.

اسلامی بیان داشت: آثاری در این جشنواره شرکت داده می‌شوند که در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: تمام روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را تا بیستم دی ماه به دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی در تهران ارسال کنند.

به گفته اسلامی آدرس اینترنتی به نشانی http://www.festival.police.ir نیز به همین منظور اختصاص یافته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان بهمن ماه 92 و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار که به سه نفر برتر در هر بخش لوح یادبود، تندیس و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

به گزارش فارس، حدود 300 نفر فعال رسانه‌ای در خانه مطبوعات استان خراسان شمالی عضویت دارند.

انتهای پیام/63002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول