اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بوشهر:

تاخیر شهرداری در ارسال تمدید قراردادها به شورا جایز نیست

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تاخیر شهرداری در ارسال تمدید قراردادهای خود به شورا به منظور بررسی و تصمیم‌گیری نهایی جایز نیست.

تاخیر شهرداری در ارسال تمدید قراردادها به شورا جایز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عصر امروز در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در ارتباط با روشن شدن وضعیت قرارداد پسماندها به شهردار و مسئولان شهرداری بوشهر نکاتی گوشزد کرده بودیم بنابراین انتظار است شهرداری نسبت به این امر جدی عمل کند.

وی با بیان اینکه تمدید قراردادها باید در موعد مقرر به شورا ارسال شود، تصریح کرد: با این حال شهرداری درخواست‌های مختلف خود را زمانی به شورا ارسال می‌کند که زمان مناسبی نیست و فرصتی برای اعضا شورا به منظور تصمیم‌گیری فراهم نمی‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان داشت: در مورد پروژه پسماند، شهرداری باید سریع‌تر نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام می‌کرد تا شورا هم در زمان مناسب به درخواست رسیدگی کند.

برزگرزاده گفت: در حالی که دو ماه از تمدید قرارداد پیمانکار پسماند گذشته، لایحه شهرداری برای تمدید قرارداد به شورا ارسال شده است. تاخیر در ارسال به موقع قراردادها به شورا موجب می‌شود شورا به خواسته شهرداری تن دهد و این وضعیت نباید در آینده تکرار شود.

دو ماه برای تصویب قراردادها در شهرداری باید زمان در نظر گرفته شود

عضو دیگر شورای شهر بوشهر در این نشست با بیان اینکه باید برای بررسی قراردادهای شهرداری فرصت زمانی دو ماه در نظر گرفته شود، گفت: تعداد قراردادها آنقدر نیست که شهرداری از بررسی و اعلام آن به شورا تاخیر می‌کند.

نصرالله اسدی در ارتباط با قرارداد پسماند در شهرداری بوشهر بیان داشت: این تاخیر و بی‌نظمی ایجاد شده در این موضوع، موجب شده تا شورا تصمیم خوبی نتواند بگیرد و در واقع ما از بین بد و بدتر بد را انتخاب می‌کنیم. شهرداری بوشهر در این زمینه باید پاسخ قانع‌کننده‌ای به شورا بدهد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول