اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

شورای شهر رشت از عوام‌‌فریبی بپرهیزد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: فریب دادن افکار عمومی در واقع فریب خود است و شورای شهر رشت از عوام‌فریبی پرهیز کند.

شورای شهر رشت از عوام‌‌فریبی بپرهیزد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رضا موسوی‌روزان امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر بالاترین توفیق برای اعضای شورا را آبادانی شهر و برطرف شدن مشکلات عدیده مردم دانست.

وی اظهار کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت شورای شهر رشت هنوز چشمه‌های امید به روی مردم باز نشده و بعضاً وعده‌هایی شده که برای تحقق آنها اقدامی صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر رشت به برخی از وعده‌های داده شده توسط اعضای شورا اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت، ساماندهی دستفروشان، آماده‌سازی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود برای شنا، قایقرانی و تفریح و شادابی مردم از جمله وعده‌های تحقق نیافته شده است.

وی ادامه داد: اعلام کردیم تالاب عینک رشت مرکز تفریحی و گردشگری شود و به همین منظور سرمایه‌گذار دعوت کردیم اما اقدامی نشد.

موسوی‌روزان، با بیان اینکه یک روز از زباله‌سوز صد میلیاردی سخن گفته می‌شود، اضافه کرد: یک روز برای حقوق پرسنل شهرداری در پیچ و تاب اداری گیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک روز وعده می‌دهیم به دنبال شهری ایده‌آل و رویایی هستیم، گفت: روز دیگر به دنبال عروس گمشده از کوچه‌ها، خیابان‌ها، چاله و چوله‌ها عبور می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک روز رسانه‌ها را دعوت می کنیم و هفته‌های بعد از مرکز اطلاع‌رسانی خبری نیست، یادآور شد: آنچه در این گیر ودار دستگیرمان می‌شود ناآشنایی خودمان است و امیدواریم روزی برسد با خود بیگانه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات باید از پایه و اساس درست باشد، متذکر شد: فریب دادن افکار عمومی در واقع فریب خود است و باید از این امر پرهیز شود.

انتهای پیام/2300/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول