اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از جدیدترین نشست شورای شهر بجنورد

لنگری از شورای شهر بجنورد خداحافظی کرد / اشک‌ها و لبخندهای اعضای شورا

سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های مختلف سیدمحمد لنگری، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد که اخیرا به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب شده است از عضویت در شورای شهر کناره‌گیری کرد.

لنگری از شورای شهر بجنورد خداحافظی کرد / اشک‌ها و لبخندهای اعضای شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی در جدیدترین نشست خود که امشب برگزار شد، شاهد بروز احساسات، بغض و اشک‌های برخی از اعضای شورا به خاطر خداحافظی لنگری بود. البته برخی از اعضای شورا هم که سخنان پرحرارت لنگری در مورد عملکرد خود در شورا و دیدگاه‌های تعاملی وی در مورد ضرورت ارتباط دستگاه‌ها با شورا را گوش می‌کردند، ضمن تحسین وی با لبخندها سخنان لنگری را تأیید می‌کردند.

لنگری با بیان اینکه در بدو انتصاب با عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تمامی روسای ادارات آموزش و پرورش را مکلف به تعامل و گزارش‌دهی به شوراهای شهرهای استان کردم، گفت: شورای شهر صرفاً شورای شهرداری نیست و براساس قانون ظرفیت‌های فراوانی داشته که باید بیشتر ورود کرد.

وی افزود: این کار را به تمام مسئولان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی تکلیف کردیم و عملاً این کار در آموزش و پرورش آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تأکید بر اینکه درب مدارس باید بر روی همه باز باشد، عنوان کرد: بهترین مکان برای آموزش‌های مختلف از قبیل ترافیک، امنیت و سایر مباحث آموزشی در مدارس است.

رئیس شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به اینکه براساس ماده 28 قانون شوراها، عضویت لنگری در شورا با ممنوعیت مواجه است، اذعان داشت: به همین دلیل با منع قانونی با ادامه فعالیت مهندس لنگری در شورا مواجه هستیم.

مهدی محمدی گفت: این عضو شورا خدمات خوبی را در مدت عضویت خود داشته است که جای قدردانی دارد.

رضا فیروزه، نایب ‌رئیس شورای اسلامی بجنورد نیز با بیان اینکه طی 4، 5 سال گذشته که با این عضو شورای شهر آشنایی داشته‌ام، مدیریت شایسته‌ای را از لنگری سراغ دارم، اذعان داشت: تصور می‌کنم نحوه مدیریت ایشان در آموزش و پرورش استان راهگشا خواهد بود.

عضو دیگر شورای اسلامی بجنورد در این نشست با قدردانی از خدمات سه دوره عضویت لنگری در شورا، بیان داشت: متاسفانه از امروز شورای شهر از وجود ایشان بی‌بهره خواهد بود.

سیدعباس حسینی اضافه کرد: قطعا شورای شهر از تجربیات ارزنده لنگری برای پیشبرد امور استفاده می‌کند.

به گزارش فارس؛ با خداحافظی لنگری از شورای شهر عملاً حسین پیلتن که به عنوان نفر چهاردهم در انتخابات رأی مردم بجنورد را کسب کرده بود، مجوز ورود به چهارمین دوره شورای اسلامی را کسب کرد که در هفته آینده شاهد حضور وی در ترکیب این شورا خواهیم بود.

در نشست شورای اسلامی بجنورد همچنین تعدادی از توافقات شهرداری با مجموعه‌های مختلف مطرح که به تایید اعضای شورا رسید.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول