اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از 4500 آموزشگاه در کرمانشاه وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت چهار هزار و 617 آموزشگاه با 15 هزار و 88 کلاس درس در کرمانشاه خبر داد.

بیش از 4500 آموزشگاه در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلیمان محبی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: مدارس استان کرمانشاه توان پرداخت هزینه حامل‌های انرژی را ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از یک سال است که سرانه مدارس به آموزش و پرورش تعلق نگرفته، تصریح کرد: از مبلغ 50 میلیارد اعتبار تخصیص یافته در کشور به کل استان‌ها فقط یک میلیارد سهم آموزش و پرورش استان کرمانشاه بوده است.

وی با درخواست از دستگاه‌های اجرایی برای همکاری لازم با مدارس تا زمان پرداخت سرانه آن‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توان استاندار برای حل مشکلات گام‌های مؤثری برداریم.

محبی با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اذعان داشت: در حال چهار هزار و 617 آموزشگاه با 15 هزار و 88 کلاس درس در کرمانشاه وجود دارد که 320 هزار و 500 دانش‌آموز در آن‌ها مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد کل نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش استان را 28 هزار و 294 نفر عنوان کرد و متذکر شد: تعداد بازنشستگان نیز 16 هزار و 599 نفر می‌باشد.

انتهای پیام/2700/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول