اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز علمی کاربردی میراث بیستون مطرح کرد

ارائه 40 مقاله علمی توسط دانشجویان مرکز آموزشی میراث بیستون

معاون آموزشی پژوهشی مرکز علمی کاربردی میراث بیستون گفت: دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون کرمانشاه سال گذشته 40 مقاله علمی در سطح ملی و بین‌المللی ارائه داده‌اند.

ارائه 40 مقاله علمی توسط دانشجویان مرکز آموزشی میراث بیستون

علی امرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 350 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون کرمانشاه در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: این مرکز با 12 کلاس درس، هفت رشته آموزشی با هدف کار آفرینی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های طراحی پوشاک و دوخت و تجهیز کارگاه‌ها با امکانات مناسب در کرمانشاه فعالیت می‌کند.

معاون آموزشی پژوهشی مرکز علمی کاربردی میراث بیستون با بیان اینکه 70 درصد فارغ‌التحصیلان این مرکز جذب بازار کار می‌شوند، گفت: دانشجویان این مرکز سال گذشته 40 مقاله علمی در سطح ملی و بین‌المللی ارائه داده‌اند.

امرایی خاطرنشان کرد: به‌ مناسبت هفته پژوهش این مرکز اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متناسب با نیاز بازار و سمینارهای آموزشی کرد.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه توسعه کارآفرینی، اشتغال با رویکرد درب‌های باز، سمینار رازها و ناگفته‌های بیستون، بازدیدهای علمی و تورهای فن‌آوری از دیگر اقدامات این مرکز در هفته پژوهش به‌شمار می‌آید.

به گفته معاون آموزشی پژوهشی مرکز علمی کاربردی میراث بیستون، بیشترین حجم کارگاه‌ها مربوط به دانشجویان طراحی پوشاک و دوخت بوده و طراحی لباس با کامپیوتر نیز از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

امرایی ابراز داشت: نقاشی و چاپ روی شیشه، چروک بر روی پارچه، سمینار طراحی لباس متناسب با شرایط آب و هوایی کشور، مسابقات طراحی کروکی در محوطه تاریخی طاق‌بستان و طراحی لباس نرم از فعالیت‌های مهم مرکز در هفته پژوهش بوده است.

این مسئول برگزاری چهارمین همایش هنری و پژوهشی میراث ایرانیان، برگزاری نمایش بیستون از دیروز تا امروز و نمایشگاه آثار هنری دانشجویان را اقدام اساسی این مرکز در هفته پژوهش عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول