اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمانشاه:

آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست و سیاسی‌کاری نباید وارد کار تعلیم و تربیت شود.

آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلیمان محبی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش مهمترین جنبه توسعه همه‌جانبه است.

به گفته مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست و سیاسی‌کاری نباید وارد کار تعلیم و تربیت شود.

وی با اشاره به اینکه کار نمایندگان فقط جابه‌جایی مدیران مدرسه نیست، تصریح کرد: ما فرهنگیان باید با ایجاد اتاق فکر به‌منظور بررسی مشکلات موجود برای نمایندگان کارهای بزرگ‌تری ایجاد کنیم.

محبی با بیان اینکه آنچه که برای من اهمیت داشته، کار و تلاش همراه با صداقت و تعهد به نظام است، اذعان داشت: من نیامدم که بمانم، برای ایجاد حرکت و پیشرفت در آموزش و پرورش آمده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه 318 هزار دانش‌آموز، 38 هزار معلم شاغل و 15 هزار نفر فرهنگی بازنشسته دارد و این‌ها یک مجموعه بزرگ را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: اگر این جمعیت دست به دست هم دهند به بهترین شکل فرهنگ استان ساخته و شاخص‌های توسعه را به جایگاه برتری می‌رساند.

وی، اهداف خود را ارتقای شأن فرهنگیان، سازمان‌دهی و بهسازی نیروی انسانی، گسترش مشارکت‌های مردمی، مدیریت منابع و امکانات، ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی، اجرای عدالت آموزشی، توجه یکسان به آموزش و پرورش، گسترش فرهنگ قرآنی و نماز در مدارس و تشکیل اتاق فکر در تمام زمینه‌ها عنوان کرد.

محبی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه را فردی با اخلاق و متواضع دانست و از خدمت صادقانه وی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2700/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول