اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار استانداری کرمانشاه:

نرخ باسوادی در بین زنان کرمانشاه بیش از 77 درصد است

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه نرخ باسوادی در بین زنان استان را بیش از 77 درصد اعلام کرد و گفت: 20 درصد از نرخ بیکاران استان را زنان تشکیل می‌دهند.

نرخ باسوادی در بین زنان کرمانشاه بیش از 77 درصد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مژگان نمکیان بعد از ظهر امروز در گردهمایی فعالان حوزه زنان، نخبگان و فرهیختگان با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: آمارهای مختلفی در حوزه مرتبط با زنان در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و سایر حوزه‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: از آمارهای موجود بیشتر استفاده ابرازی شده و از این آمارها در راستای توسعه و برنامه‌ریزی پایدار بهره گرفته نشده است.

به گفته مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه، 40 طرح در طول سال گذشته در حوزه زنان در کرمانشاه اجرا شده و طبق سرشماری نفوس و مسکن جمعیت زنان در استان کرمانشاه 936 هزار نفر و معادل 49 درصد از جمعیت استان است.

وی نرخ باسوادی در بین زنان استان را 77.2 درصد اعلام کرد و ادامه داد: 20 درصد از نرخ بیکاران استان کرمانشاه را زنان تشکیل می‌دهند.

نمکیان اذعان داشت: نرخ معلولان زن 1.1 درصد، زنان بی‌همسر براساس طلاق 1.2 درصد و خانوارهای دارای سرپرست زن 12.4 درصد است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول