اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال کرمان پس از صعود به مکان چهارم

نتیجه اعتماد به جوانان را دیدم / ظاهر شدن در شأن و اندازه‌های والیبال کرمان

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا گفت: در برابر گل‌گهر در حد، شأن و اندازه والیبال کرمان ظاهر شدیم و توانستیم با ارائه یک بازی تماشاگرپسند حریف با تجربه خود را شکست دهیم.

نتیجه اعتماد به جوانان را دیدم / ظاهر شدن در شأن و اندازه‌های والیبال کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیامک امیرتیموری سرمربی جوان تیم والیبال شکوفا صنعت پویا در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با جوانان تیمش تا این مقطع از فصل نتایج خوبی را کسب کرده است.

روز گذشته تیم شکوفا صنعت در حالی توانست از سد تیم گل‌گهر سیرجان عبور کرده و دربی والیبال کرمان را به سود خاتمه دهد که در ترکیب دو تیم تفاوت‌های بسیاری وجود داشت، در یک سو تیمی با حضور نفرات غیربومی و در سوی دیگر تیمی با سازماندهی بازیکنان و نفرات جوان و بومی استان کرمان.

به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا در ارتباط با دربی روز گذشته والیبال کرمان و نتایج تیم شکوفا صنعت در دور برگشت مسابقات با وی گفت‌وگو کنیم.

فارس: تیم جوان و با انگیزه کرمان روز گذشته توانست دربی والیبال را با پیروزی پشت سر بگذارد در این زمینه چه اظهار نظری دارید؟

تیم ما در دور برگشت مسابقات آغازی رویایی داشته است، ما توانستیم تیم‌های کرج و سیرجان را شکست دهیم و با کسب این شش امتیاز در مسیر رو به رشد و صعود حرکت کنیم، پیروزی در بازی برابر گل‌گهر برای ما ارزش و اهمیت زیادی داشت و ما باید برابر این تیم پیروز شویم.

بچه‌های بومی و با انگیزه کرمان در این دیدار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند و با انجام تاکتیک‌ها و برنامه‌های کادر فنی توانستند در نهایت پیروزی با ارزشی را به دست آورند به نظر من دیروز ما توانستیم، والیبالی در شأن و حد و اندازه‌های والیبال کرمان از خود به نمایش بگذاریم که تصور می‌کنم، مورد پسند تماشاگران نیز واقع شد.

فارس: در دور برگشت آغاز خیلی خوبی داشتید و هم‌اکنون نیز به جایگاه قابل قبولی در جدول رسیده‌اید؟

ما از تعطیلات نیم‌فصل استفاده خیلی خوبی کردیم و توانستیم با برنامه‌ریزی، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم با توجه به این مسئله و اتحاد و همبستگی تیمی، توانستیم آغاز خوبی را در دور برگشت مسابقات تجربه کنیم و با دو پیروزی با ارزش در برابر شهرداری کرج و گل‌گهر سیرجان جایگاه خود را در جدول مسابقات تا پله چهارم جدول ارتقا بخشیم.

یکی از فاکتورهای موفقیت تیم مادر این فصل از مسابقات استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام است پس از حضور تیم در لیگ دسته اول برنامه‌ریزی ما بر پایه و اساس استفاده از نفرات بومی والیبال استان شکل گرفت و این جوانان پاسخ خوبی به اعتماد ما داده‌اند.

فارس: با توجه به روند صعودی تیم در جدول برنامه‌ای برای حفظ موقعیت و جایگاه تیم در جدول مسابقات طراحی شده است؟

ما هم‌اکنون از نظر روحی در شرایط خیلی خوبی هستیم، تا این جای کار نیز دو قسط از قراردادهای بازیکنان تیم پرداخت شده تا پایان فصل چند بازی سخت و فشرده را در پیش رو داریم، هفته آینده در اصفهان به مصاف ذوب آهنی می‌رویم که یکی از قدرت‌های این گروه است.

بر این اعتقادم که با تکیه بر توانایی همین جوانان می‌توان تا پایان فصل موفقیت را تجربه کرد، من به عنوان سرمربی پافشاری زیادی بر توانایی و جایگاه بچه‌های بومی استان دارم، استفاده از این نفرات می‌تواند، پایه‌های مستحکمی را برای والیبال استان ایجاد کرده و در آینده با استفاده از توانایی همین نفرات شاهد موفقیت و پیروزی والیبال استان بود.

همانگونه که گفتم همه برنامه ما حفظ موقعیت تیم در جدول است، البته نیم‌نگاهی به حضور در جمع تیم‌های بالانشین جدول نیز داریم.

فارس: اما شما با همین نفرات جوان در چند بازی نتوانستید، خوب ظاهر شوید و حتی بازی‌های خود را با شکست پشت سر گذاشتید؟

این بهایی است که شما برای جوانگرایی و میدان دادن به جوانان پرداخت می‌کنید، بالاخره بازیکن نیز یک روز نمی‌تواند، خوب ظاهر شود و این موضوع با جوانی و کم‌تجربگی بازیکن ارتباط دارد. میانگین سنی تیم ما در فصل جاری 22 سال است و همین نفرات جوان با وجود اشتباهاتی که تا اینجا داشتند در خیلی از مسابقات توانسته‌اند، نکات فنی مد نظر کادر را در زمین اجرا کنند و برای تیم پیروزی به ارمغان آورند.

ما روز گذشته در ست نخست آغاز خوبی داشتیم و توانستیم، برتری خود را به حریف دیکته کنیم، اما در ست دوم همه چیز به هم ریخت و با اشتباهات فردی و کم‌تجربگی ست دوم را به حریف و نفرات با تجربه‌اش واگذار کردیم، اما درست در ست‌های سوم و چهارم این بچه‌های ما بودند که قدرت اول این مسابقه بودند و با توجه به انعطاف پذیری که در دریافت برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی داشتند، توانستند از سد حریفی عبور کنند که بازیکنان با تجربه‌تر و اسمی‌تر را در اختیار داشت.

فارس: صحبت پایانی؟

جا دارد از حمایت‌های تماشاگران از تیم تشکر و قدردانی کنم، مردم کرمان و علاقه‌مندان به ورزش نشان داده‌اند، همیشه حامی جوانان و ورزشکاران این استان هستند و امیدوارم با کسب نتایج بهتر بتوانیم پاسخ محبت‌ها و حمایت‌های تماشاگران و حامیان مالی تیم را بدهیم.

================

گفت‌وگو از: عباس آقاملایی

================

انتهای پیام/80011/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول