اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید رضائیان قم

سفیر قم به مصاف صدرنشین لیگ دسته اول والیبال می‌رود

تیم والیبال سفیر قم در دومین هفته دیدارهای دور برگشت لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از صدرنشین گروه دوم پذیرایی می‌کند.

سفیر قم به مصاف صدرنشین لیگ دسته اول والیبال می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه جدال سفیر قم با مقاومت شهرداری ارومیه در آغاز بازی‌های دور برگشت فصل جاری والیبال دسته اول باشگاه‌های مردان کشور به شکست نماینده قم انجامید، حالا این تیم مجبور است در هفته دوم به شکست صدرنشین این گروه فکر کند.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال به این شکل است که بازی‌های هر فصل لیگ دسته اول در مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت به انجام برسد تا تیم‌های صعودکننده به پلی آف لیگ برتر مشخص شوند در حالی که تیم سفیر قم با توجه به نتایج نه چندان خوب خود در دیدارهای گذشته فعلاً از این شرایط دور است.

امسال تیم سفیر برای دومین دوره متوالی به عنوان نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد و بعد از اینکه نیم فصل اول را با کسب رتبه ششمی به پایان رساند، در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات آماده‌سازی منظمی انجام داد و حتی سعید عسگریان بازیکن سابق تیم ملی جوانان را نیز به خدمت گرفت تا عملکرد بهتری داشته باشد اما گویا هنوز کار سفیر سخت است.

این تیم که بازی‌های خانگی خود را در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌کند این هفته باید در یکی از چند بازی حساس هفته دوم از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور پذیرای تیم فولاد عظیمی گنبد باشد.

تیم والیبال سفیر قم در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور که از اوایل آبان ماه تا آخر آذر به انجام رسید در هشت مسابقه مهم به مصاف حریفان رفت و رتبه ششم گروه خود را کسب کرد و هم اکنون نیز در مکان ششم جای دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان از روز یکشنبه پانزدهم دی‌ماه نیز دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه رقابت خود را برای کسب چهار سهمیه صعود به پلی آف لیگ برتر پیگیری می‌کنند.

تیم والیبال سفیر قم یکشنبه پانزدهم دی‌ماه از ساعت 16 باید در دیداری خانگی برابر تیم فولاد عظیمی گنبد به میدان برود، در حالی که این دیدار از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که تیم والیبال سفیر قم در این دیدار خانگی حساس، برنده بازی نباشد کار سختی برای صعود به مرحله پلی آف تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر والیبال کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول