اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازی در نیم فصل دوم والیبال کشور

بازیکن سابق اتکاء به تیم والیبال سفیر قم پیوست

بازیکن سابق تیم والیبال اتکاء رسما به تیم والیبال سفیر نماینده استان قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور ملحق شد.

بازیکن سابق اتکاء به تیم والیبال سفیر قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال سفیر قم به منظور حضوری موفق در بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور یک بازیکن جدید به خدمت گرفت تا بر توان تیمی خود بیفزاید.

تیم والیبال سفیر قم با هدف اینکه در دیدارهای دور برگشت لیگ دسته اول والیبال با قدرت برابر حریفان به میدان برود و یکی از تیم‌های صعودکننده از گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول به مرحله پلی آف باشد، سعید عسگریان بازیکن سابق تیم والیبال اتکاء قم را به خدمت گرفت.

عسگریان بین سال‌های 1383 تا 1385 در جریان رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان تیم والیبال اتکاء قم در مسابقات سوپر لیگ والیبال بود و والیبال‌دوستان قمی از این بازیکن به اندازه کافی شناخت دارند.

بعد از پایان حضور تیم والیبال اتکاء قم در مسابقات سوپر لیگ والیبال باشگاه‌های کشور در سال 1385، سعید عسگریان دیگر فروغ چندانی نداشت و با اینکه در آن مقطع زمانی به عنوان یکی از پاسورهای آینده‌دار والیبال کشور شناخته می‌شد اما به یکباره از سطح اول والیبال کشور دور شد.

عسگریان در زمان حضور در تیم والیبال اتکاء قم یک بازیکن جوان و آینده‌دار بود و حالا با کسب تجارب زیاد به عضویت تیم والیبال سفیر قم در آمده است تا این تیم را در نیم فصل دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور یاری کند.

البته تیم والیبال سفیر قم یک پاسور ملی‌پوش به نام رضا رزاقی که از والیبالیست‌های بومی است را در دو فصل اخیر لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در اختیار داشت و حتی این بازیکن در نیم فصل اول لیگ امسال نیز برای تیم سفیر قم به میدان رفت اما گویا اختلافاتی بین رزاقی و باشگاه سفیر ایجاد شده و رابطه آنها فعلا شکرآب است و سفیری‌ها مجبور به جذب یک پاسور جدید شدند.

تیم والیبال سفیر قم بازی‌های خود در نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را با کسب رتبه ششم گروه دوم به پایان رساند و در آغاز دور برگشت این بازی‌ها امروز یکشنبه هشتم دی ماه در دیداری حساس به مصاف تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که سفیر قم در نیم فصل اول در خانه خود به تیم حریف باخته و امروز برای جبران آن باخت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول