اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزشی بانوان بابلسر:

ارتقای ورزش والیبال بانوان بابلسر در اولویت است

مسئول کمیته ورزشی بانوان بابلسر با بیان اینکه ارتقای ورزش والیبال بانوان جزو برنامه‌های اصلی است گفت: با رفع مشکلات و کمبودها و برنامه‌ریزی درست شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در آینده نزدیک هستیم.

ارتقای ورزش والیبال بانوان بابلسر در اولویت است

سمانه بخشنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند اظهار داشت: به دلیل آن‌که زنان، مادران جامعه هستند و تربیت نسل آینده نیز از وظایف آنان به حساب می‌آید، برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه و داشتن فرزندان سالم لازم است تا زمینه فعالیت‌های ورزشی را برای این قشر فراهم کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر ظرفیت بالایی در بحث ورزشی دارد بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌شود شاهد افتخارآفرینی‌های افزون‌تری از بانوان این شهرستان باشیم.

عضو شورای شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه ورزش والیبال شهرستان بابلسر در بخش آقایان با کمک اسحاق عباسی مربی برجسته شهرستان و استان همواره فعال و پویا است و جزو یکی از تیم‌های برجسته استان است تصریح کرد: مدتی بود که ورزش والیبال بانوان فعالیت چندانی نداشت تا اینکه تصمیم گرفتیم با استعدادیابی افراد برجسته را شناسایی کنیم.

بخشنده بیان داشت: در حال حاضر کمیته بانوان شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان شاهد یک هیئت والیبال قوی و منسجم در شهرستان هستیم.

مسئول کمیته ورزشی بانوان بابلسر با بیان اینکه هدف ما این است که ورزش والیبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم عنوان کرد: برای نخستین‌بار بابلسر میزبان برگزاری مسابقات لیگ والیبال بانوان مازندران شد.

وی تصریح کرد: شاید در این مسابقات ما نتوانستیم به نتایج دلخواه خود دست یابیم اما بازیکنان ما توانستند در این بازی‌ها تجارب زیادی کسب کنند.

بخشنده با بیان اینکه هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ؛ ارتقا ورزش والیبال بانوان است گفت: چرا برخی‌ها بدون در نظر گرفتن جوانب مثبت این بازی‌ها تنها به نقاط منفی آن اشاره کرده و سعی در تضعیف روحیه بازیکنان ما را دارند.

عضو شورای بابلسر با بیان اینکه به دنبال استحکام تیم والیبال این شهرستان هستیم گفت: با رفع مشکلات و کمبودها و برنامه‌ریزی درست شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام/86010/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول