اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد همدان:

گاهنامه ادبی شهرستان همدان منتشر می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: گاهنامه ادبی حاوی مطالبی از سروده‌های جدید شاعران همدان در هر فصل از سوی خانه شعر و ادب همدان منتشر می‌شود.

گاهنامه ادبی شهرستان همدان منتشر می‌شود

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، با اشاره به تشکیل نشست رؤسای انجمن‌های ادبی در شهرستان همدان اظهار کرد: در این جلسه که 16 نفر از مسئولان انجمن‌های ادبی حضور داشتند، سه مصوبه مورد بررسی و در نهایت به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در نشست رؤسای انجمن‌های ادبی مقرر شد به زودی انجمن‌های ادبی پروین اعتصامی، شاهنامه‌خوانی، مولاناخوانی و ترانه‌سرایان جوان همدان در دهه فجر فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان بر لزوم آسیب‌شناسی فعالیت‌های ادبی استان تأکید کرد و اذعان کرد: مقرر شد با همکاری رؤسای انجمن‌های ادبی و اداره ارشاد شهرستان همدان ماهانه جلسه‌ای با حضور فرهیختگان ادبی استان و در مواقعی با حضور فرهیختگان کشور برگزار شود.

وی یادآور شد: در این نشست قرار شد هر فصل یک گاهنامه ادبی توسط انجمن‌های ادبی شهرستان همدان منتشر شود.

مرادی‌نور یادآور شد: این گاهنامه حاوی سروده‌های جدید شعرای انجمن‌های ادبی است که با همکاری خانه شعر و ادب منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول