اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

بیان مسائل شورا در سایت‎های شخصی غیراخلاقی است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اعلام مسائل شورا در سایت‎های شخصی اعضا حرکت غیراخلاقی است.

بیان مسائل شورا در سایت‎های شخصی غیراخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین صبح امروز در جمع کارکنان شهرداری گرگان در خصوص داشتن سایت‎های شخصی و خبری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و بیان نظرات خود در آنها به صورت خبر، یادداشت یا مقاله اظهار داشت: موضوع اطلاع‎رسانی خوب است اما اینکه از راه اطلاع‎رسانی بخواهیم خودمان را مطرح کنیم و دیگران را زیر پا بگذاریم این یک کار بی‎اخلاقی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این سایت‎هایی که با مدیریت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان وجود دارد برخی از این افراد برای مطرح کردن خودشان حاضر هستند همه را زیر سئوال ببرند و این به هیچ عنوان پسندیده نیست و من هم قبول ندارم و نمی‎پسندم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این است که مسائل شورایی نباید از طریق سایت‎های غیررسمی اعلام شود و آنچه که مربوط به شورا، فعالیت‎های شورا و خروجی شورا است باید از طریق رئیس شورا یا سخنگوی شورای اسلامی اعلام شود.

گرزین متذکر شد: اینکه برخی مسائل و موضوعات را در سایت‎های شخصی خودمان اعلام و بزرگ‎ کنیم یک اهانت به شورا و حرکت غیراخلاقی است.

وی بیان کرد: قرار نیست اگر موضوعی را در شورای اسلامی شهر مطرح کرده و یا مورد نظر داریم و یا فعالیتی را انجام داده‎ایم بیاییم و نامه‎اش را در سایت‎های غیررسمی منتشر و به نوعی آن را علنی و رسانه‎ای کنیم؛ این یعنی بهره‎برداری غیراخلاقی و غیررسمی و این موضوعی است که از شئونات شورایی خارج است.

گرزین تاکید کرد: اینکه برخی از اعضا به جای اینکه کارهای درون خانواده‎ای خودمان را در همین خانواده حل کنند آن را رسانه‎ای می‌کنند آن هم به نحوی که اصلا پسندیده نیست و به نوعی تشویش اذهان عمومی را داشته باشند برخلاف ماده 82 قانون است و برای اعضای شورا که باید برای آحاد جامعه الگو باشند پسندیده نیست.

شورای چهارم بدون شهردار هم می‌تواند شهر را اداره کند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به برخی از مطالب قید شده توسط یکی از اعضای شورا با عنوان نامه سرگشاده عضو شورا به رئیس و اینکه بیش از این فرصت‎سوزی نکنید، گفت: اینها یک نظر شخصی با یک نگاه غیر منطقی است.

گرزین تاکید کرد: ما در شورای اسلامی شهر گرگان به هیچ عنوان دودستگی نداریم و پرسنل شورا به صورت یکدست کار خود را انجام می‎دهند و این موضوع در شهرداری گرگان هم صادق است.

وی افزود: متاسفانه برخی نگاه‎ها نگاه منفی است و به نظر من اگر شورای چهارم را با شورای سوم مقایسه کنیم، شورای دوره چهارم در گرگان در فعالیت‎ها بسیار جلوتر از شورای سوم است.

گرزین اظهار داشت: شورای سوم برای بررسی موضوع عوارض فقط یک روز برای بررسی و تصویب آن فرصت داشت ولی در حال حاضر این موضوع در شورای چهارم و شهرداری مطرح و در دست بررسی است.

گرزین گفت: به نظر من شورای چهارم حتی این توانایی را دارد که بدون شهردار هم شهر را اداره کند و در حال حاضر کارها خیلی روان‎تر از شورای سوم است و در حال حاضر نیز هیچ مشکلی در فعالیت‎های شهرداری نداریم بلکه سرعت بسیاری از کارها بیشتر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عنوان کرد: اگر به واقع فرصت‎سوزی در این شورا وجود دارد این قضاوت را داشته باشید که چه میزان فرصت‎سوزی برای پروژه پل روگذر میدان شهید قندهاری گرگان در دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان انجام شد؟ اما در این دوره این پروژه سرعت چشمگیری را به خود گرفته است که اینها همه نشان از سرعت بالای کارهای شورا با دقت و جدیت است.

انتهای پیام/83004/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول