اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان:

شهرداری گرگان در عقد قرارداد دقت کند/تلویزیون شهری 5 سال در اختیار «نقشینه» است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه شهرداری گرگان باید دقت بیشتری در عقد قراردادها داشته باشد، گفت: تلویزیون شهری گرگان قرارداد جداگانه دارد و قرارداد نقشینه در این خصوص پنج ساله است.

شهرداری گرگان در عقد قرارداد دقت کند/تلویزیون شهری 5 سال در اختیار «نقشینه» است

حسین ربیعی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تبلیغات شهری گرگان اینگونه مصوب شد که تمامی وسایل تبلیغاتی، بیلبوردها، استندها و لمپوست‎ها به مالکیت شهرداری گرگان باشد تا رقابت بیشتری برای شرکت‎کننده‎ها به وجود بیاید.

وی ادامه داد: واگذاری تبلیغات شهری گرگان به دو قسمت در شهر تقسیم شده و قراردادها نیز دو ساله خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: کسانی که مجوز لازم را از مراکز مربوطه برای کارهای تبلیغاتی داشته باشند و حداقل یک سال از ثبت آنها گذشته باشد، می‎توانند برای شرکت در مزایده واگذاری تبلیغات شهری گرگان شرکت کنند.

ربیعی در خصوص موضوع مطرح شده در صحن شورا در خصوص سرمایه اولیه هر شرکت تبلیغاتی متذکر شد: در آن زمان که این موضوع مطرح شد هنوز لایحه به صحن شورا ارائه نشده بود، اما پس از ارائه لایحه از طرف شهرداری به صحن شورا، با تصویب مالکیت وسایل تبلیغاتی برای شهرداری گرگان به طور طبیعی موضوع سرمایه اولیه منتفی است.

وی تاکید کرد: مالکیت وسایل تبلیغاتی با شهرداری نظر اعضا بوده، زیرا زمانی که مالکیت با شهرداری باشد دیگر اختلاف و مشکل با پیمانکار رخ نخواهد داد و آنهایی که از نظر مالی توانمند نیستند ولی فکر تبلیغاتی دارند می‌توانند در عرصه حاضر شوند و برای شهر مفید باشند.

شهرداری در عقد قراردادها دقت کند / قرارداد نقشینه تمام شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص به مشکل برخوردن قراردادهای شورا و شهرداری در سال‌های اخیر و به‌خصوص در دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در اینجا باید قسمت حقوقی شهرداری بیشتر دقت کند تا این اشکالات به وجود نیاید که مردم ضرر کنند؛ شورای شهر نیز باید بر این عملکرد نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اشکال کار ما این است که زمانی که به کسی اعتماد می‎کنیم دیگر قراردادش را زیاد بررسی نمی‎کنیم و این در حالی است که باید قراردادها را به صورتی بررسی کنیم که بر این تصور باشیم فردا برای ما مشکل پیش خواهد آمد.

ربیعی گفت: اگر با این دید و دقت در تمام زوایا، قراردادها تنظیم شود دیگر مشکلی به وجود نخواهد آمد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان درباره اتمام قرارداد شرکت نقشینه و واگذاری محیط‎های تبلیغاتی شهر اظهار داشت: یکی از زمان‌هایی که ما خیلی تلاش کردیم و معتقد بودیم که تاریخ پایان این قرارداد است 15 اردیبهشت ماه سال جاری بود اما به نتیجه‌ای نرسید.

ربیعی ادامه داد: این تاریخ به 15 آذرماه موکول شد که بر اساس اذعان برخی اعضا یک ماه فرصت دارد تا محیط‎های تبلیغاتی را تحویل دهد اما من بر این اعتقاد نیستم.

وی در خصوص تلویزیون شهری گرگان افزود: این تلویزیون دارای قرارداد مستقل است و قرارداد آن پنج ساله است؛ مالکیت این دستگاه در اختیار شهرداری گرگان است و پس از اتمام قرارداد نقشینه موظف است آن را تحویل شهرداری گرگان دهد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول