اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردیس:

15 هزار واحد صنفی در فردیس فاقد مجوز قانونی است

فرماندار فردیس گفت: 15 هزار واحد صنفی در فردیس فاقد مجوز قانونی است.

15 هزار واحد صنفی در فردیس فاقد مجوز قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، مهدی مهرور صبح امروز در نشست با اصناف شهرستان فردیس اظهار داشت: ساماندهی و رفع مشکلات اصناف یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اصناف را ساماندهی کرده و مشکلات آنان را مرتفع نماییم تشکیل 22 اتحادیه صنفی در فردیس را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار فردیس افزود: پیش‌بینی می‌شود با تشکیل این اتحادیه‌ها علاوه بر ساماندهی اصناف بخش عمده‌ای از مشکلات آنان نیز برطرف ‌شود.

مهرور با بیان اینکه هم اکنون 20 هزار واحد صنفی در فردیس فعالیت دارد خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمامی واحدهای فعال در این شهرستان مجوزهای لازم را برای فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون 15 هزار واحد صنفی در این شهرستان فاقد مجوزهای لازم هستند که این خود معضل و مشکلاتی را برای شهرستان ایجاد می‌کند.

فرماندار فردیس با بیان اینکه این شهرستان تازه تأسیس نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است، گفت: برای اینکه بتوانیم میزان خدمات رسانی در فردیس را به استانداردهای لازم برسانیم لازم است تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند و در ارائه خدمات به فردیس از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی اصناف را یکی از کلیدی‌ترین بازوان توانمند جامعه اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: باید با ساماندهی اصناف گام‌های خود را به سمت کیفیت بخشی و ارائه خدمات به مردم برداریم.

فرماندار فردیس در ادامه سخنان خود با تأکید بر استقرار هر چه سریع‌تر ادارات در این شهرستان گفت: با استقرار ادارات در این شهرستان می‌توانیم روند خدمات رسانی به مردم را سرعت بخشیده و فردیس را با رشد و توسعه بیشتری همراه کنیم.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول