اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

ساختار جدیدی در بدنه اصناف ایجاد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در نخستین برنامه با توجه به قانون نظام صنفی جدید ساختاری نو در بدنه اصناف ایجاد می‌شود.

ساختار جدیدی در بدنه اصناف ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی در دیدار با اصناف خواستار کمک و همراهی آنان در هماهنگی و اجرای سه برنامه جدی این سازمان شد.

وی اظهار کرد: در نخستین برنامه با توجه به قانون نظام صنفی جدید، ساختاری نو در بدنه اصناف خواهیم داشت که انتظار می‌رود اصناف با مدیریت و مساعدت ما را از مداخله بی‌جهت در این امر بی‌نیاز کنند.

این مسئول افزود: موضوع دوم در جهت آمادگی شب عید و میزبانی استان برای زوار و مسافران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در ایام نوروز خواهد بود که بر این اساس رویکرد جدیدی را در بازار اعمال خواهیم کرد.

به گفته وی، بر این اساس به جای اینکه به دنبال ثبات قیمت بوده و نگران کم و زیاد شدن نرخ‌ها شویم، از هم‌اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تنظیم تولید و واردات به استان، خرید و نظارت بر اندوخته‌ها، مقدار نیاز و قیمت کالاها صورت گیرد تا در ایام نوروز قابل اجرا باشد.

علیرضایی با اشاره به برنامه سوم سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد ساختار حمایتی از مصرف‌کننده یکی دیگر از دغدغه های سازمان است که از هم‌اکنون نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی با اشاره به این‌که حقوق مصرف کننده، حقوق توأم تولیدکننده و اصناف است، گفت: در بدنه اصناف باید ساختاری ایجاد شده که خود را به صورت حرفه‌ای کنترل و نظارت کرده، ساختار خود را مجهز به علوم و فنون روز کنند، از تجارت الکترونیک در حد خود بهره‌مند شوند و زیرساخت‌های آن را در یک برنامه بلندمدت فراهم کنند.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول