اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

اصناف مشتری‌مداری به ویژه برای زائران را سرلوحه کار قرار دهند

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: از بزرگان اصناف تقاضا داریم مشتری‌مداری به ویژه برای زائران مشهد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اصناف مشتری‌مداری به ویژه برای زائران را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه علیرضایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داریم 6 میلیون جمعیت استان و 20 میلیون زائر آن را به لحاظ اقتصادی تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: سهیم شدن همه افراد سازمان صنعت، معدن و تجارت در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها از اولویت‌های سیاست‌های مدیریتی است.

علیرضایی ادامه داد: هیچ تصمیمی نباید معطل مراتب عجیب به ویژه در بحث ارباب رجوع بماند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مستمر، واگذاری امور به بخش خصوصی و استفاده از توان بخش خصوصی و تعاونی از اولویت‌های وی است، گفت: در حوزه تأمین مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما در بحث منابع استان مشکل مالی نداریم.

علیرضایی افزود: در استان خراسان رضوی برای صنعتی که رشد 10 درصدی را قبلاً تجربه کرده‌ رساندن این رشد به 12 درصد نیازمند کاری بزرگ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: باید با برنامه‌ریزی در بازار مالی و جریان مالی بخش‌های اقتصادی از جمله اتحادیه‌‌ها، عمده‌فروشی‌ها و بزرگان صنعت، معدن و تجارت را به سمت تولید سوق دهیم.

وی با اظهار امیدواری به اینکه چنین حرکتی به کاهش قیمت تمام شده در کارخانه منجر شود و کالا با فاصله قیمت اندکی به دست مصرف کننده برسد، گفت: ما می‌توانیم با تشکیل اتاق فکر فعال و تیمی پرتوان به این امر دست یابیم.

وی تصریح کرد: تحرک اقتصاد از بیرون به ما دیکته نخواهد شد و نباید منتظر اتفاقی از بیرون باشیم.

علیرضایی با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی وظیفه ما سرانه 500 دلار صادرات است، گفت: دستیابی به این عدد راحت نیست زیرا 30 درصد آن باید کالاهای باکیفیت بالا یا متوسط به بالا باشد.

وی با اشاره به اینکه باید حجم تولید و صادرات را بالا ببریم، افزود: همچنین نیازمند روندی فعال، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در حوزه تجارت هستیم.

این مسئول افزود: ما به کمک مردم نیازمند هستیم چرا که مردم بازرسان ما در بازار هستند.

علیرضایی با بیان اینکه باید در این حوزه تعیین کننده دیواره مستحکم حمایت از تولید داخل باشیم، خاطرنشان کرد: همچنین از بزرگان اصناف تقاضا داریم مشتری‌مداری را به ویژه برای زائران مشهد سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2202/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول