اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

تولید 160 تن محصول سالم در تعاونی‌های تولید قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای تولید محصولات سالم در 9 ماه امسال 160 تن انواع محصولات با کمترین درصد کود و سم در تعاونی‌های تولید استان تولید شد.

تولید 160 تن محصول سالم در تعاونی‌های تولید قزوین

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمار 9 ماهه دفتر نظام‌های بهره‌برداری سازمان تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: تعهد این سازمان در تولید محصول سالم 100 تن در سال‌جاری بوده که با توجه به تولید 160 تنی سازمان تعاون روستایی استان قزوین توانسته بیش از تعهد خود محصول سالم در تعاونی‌های تولید خود تولید و عرضه کند.

وی به سایر عملکرد دفتر نظام‌های بهره‌برداری شبکه تعاون در استان قزوین اشاره کرد و افزود: ایجاد و توسعه سه شرکت سهامی زراعی، ساماندهی چهار شرکت و اتحادیه تعاونی تولید و ایجاد یک واحد آب بران در شرکت‌های تعاونی تولید از جمله این اقدامات در 9 ماه جاری است.

به گفته مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین، اجرای عملیات آب و خاک شرکت‌های سهامی تعاونی تولید در سطح 265 هکتار و یک مورد سازماندهی و شناسنامه‌دار کردن سایر نظام‌های بهره‌برداری از جمله اقدامات دفتر نظام‌های بهره‌برداری شبکه تعاون در این استان در 9 ماه سال‌جاری است.

این مسئول با اشاره به عضوگیری بیش از 2 هزار نفر در نظام‌های صنفی طی مدت یاد شده عنوان کرد: پنج مورد تجهیز و حمایت از تشکل‌ها، 2 مورد سازماندهی تشکل‌ها و 850 نفر روز آموزش و توانمندسازی این صنوف نیز از اقدامات دفتر امور تشکل‌های سازمان است.

انتهای پیام/2667/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول