اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

افزایش تولید محصولات ارگانیک هدف‌گذاری جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: افزایش تولید محصولات پاک و ارگانیک جزو هدف‌گذاری‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است که در استان اردبیل نیز به شایستگی انجام شده است.

افزایش تولید محصولات ارگانیک هدف‌گذاری جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبد‌ایمانی صبح امروز در اولین جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر اردبیل که با حضور کلیه مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه برگزار شد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی مولود انقلاب است که در سال‌های گذشته توانسته است رسالت عظیم خود را در تامین امنیت غذایی به خوبی ایفا کرده و آن را به سرمنزل مقصود برساند.

وی به توفیقات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در سه دهه اخیر با همراهی و همیاری تولید‌کنندگان اشاره کرد و یادآور شد: افزایش تولید محصولات پاک و ارگانیک، کنترل بیولوژیکی با کاهش کاربرد سموم شیمیایی، افزایش راندمان آبیاری و تولید محصول در واحد سطح و ورود ماشین‌آلات و مکانیزاسیون پیشرفته کشاورزی، تولید ارقام مناسب در محصولات زراعی و باغی از جمله این موفقیت‌هاست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: همه این اقدامات با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید برای مهندسان بیکار انجام شده به طوری که اجرایی شدن این طرح‌ها عایدات اقتصادی و بهره‌وری بالا را نیز زمینه‌ساز شده است.

عبد‌ایمانی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد به ثمر نشستن طلیعه نور و رحمت در این کشور ادامه داد: با توجه به موقعیت حساس کنونی باید برنامه‌ها و مراسم‌های کمیته روستایی و عشایری در طول ایام‌الله دهه فجر با درایت و محتوای مناسب برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های این کمیته باید به نحوی تدارک دیده شود تا خواسته مقام معظم رهبری را در راستای تحقق شعار امسال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ابراز داشت: همه ما مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم و باید با گرامیداشت و تکریم این ایام اطاعات خود و قدرشناسی‌ خود را از انقلاب و تبعیت‌مان را از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تحقق بخشیده و در این فرصت زمانی دستاوردهای مهم سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل را به مردم و تولید‌کنندگان و مخاطبان نشان دهیم.

عبد‌ایمانی به ضرورت رسالت و وظیفه روابط عمومی در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از دستاوردهای این نهاد انقلابی را متذکر شد و گفت: امروزه روابط عمومی از جایگاه ویژه علمی و عملی برخوردار است و عمده اهداف ایام‌الله دهه مبارکه فجر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم است.

وی یادآور شد: روابط عمومی جهاد کشاورزی با تلاش‌ها و پیگیری‌های بی‌وقفه در این حوزه موفق عمل کرده و در عرصه اطلاع‌رسانی توانسته است نقش و رسالت خطیر خود را انجام داده و به تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: ما انتظار داریم در تعاملی که روابط عمومی با رسانه‌های جمعی برگزار می‌کند پروژه‌ها و طرح‌های افتتاحی در دهه فجر در بخش‌های عمرانی و تولیدی به اطلاع کشاورزی و تولید‌کنندگان برسد تا در این زمینه یک حرکت مثبت و سازنده را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول