اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون کارگری بویین زهرا مطرح شد

از افزایش ایمنی تا پرداخت سریع حقوق کارگران

افزایش ایمنی شرایط کار تا پرداخت سری مطالبات و احقاق کارگران بویین زهرایی جزو مصوبات دومین کمیسیون کارگری شهرستان بویین زهرا در محل فرمانداری این شهرستان بود.

از افزایش ایمنی تا پرداخت سریع حقوق کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، وجود متعدد مراکز و شهرک‌های صنعتی در شهرستان بویین زهرا زمینه را برای جذب جامعه هزاران نفری از کارگران ساده و متخصص در سطح کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک و بزرگ این شهرستان به ویژه در شهرک صنعتی آراسنج این شهرستان فراهم آورده است.

در همین راستا و با توجه به نیازهای جامعه صنعتی و کارگری تشکیل کمیسیون کارگری شهرستان بویین زهرا با هدف تسریع در روند رسیدگی به وضعیت بیمه، پرداخت حقوق، مزایا و بررسی شکایات، و موانع احتمالی موجود برخی از واحدهای تجاری و صنعتی این شهرستان به ویژه در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا تشکیل شده است.

اعضای کمیسیون کارگری شهرستان بویین زهرا در نشست‌های تخصصی نسبت به تصویب مصوبات توسعه محور برای گسترش صنعت و توجه به نیازها و دغدغه‌های کارگری بویین زهرا اقدام می‌کنند.

احد احمدی در حاشیه دومین کمیسیون کارگری شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به وجود مشکلات مراکز صنعتی و تولیدی بویین زهرا اظهار کرد: رفع مشکلات کارگران و حمایت از مراکز صنعتی و تولیدی جزو مهم‌ترین برنامه  فرمانداری بویین زهرا تا پایان سال جاری است.

فرماندار بویین زهرا افزود: بر این اساس تمام ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط با امور کارگری و صنعتی باید در راستای تحقق این هدف همکاری لازم با مراکز صنعتی را در دستور کار خود قرار داده و این دغدغه را پیگیری کنند.

احمدی با اشاره به ضرورت بالا بردن سطح ایمنی مراکز کارگری در شهرستان بویین زهرا متذکر شد: افزایش بهره‌وری و پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران جزو راهبردهای کمیسیون‌های کارگری این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه و نهادینه‌سازی امر کار‌آفرینی در جوانان اضافه کرد: باید تلاش شود که با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد بودجه در سطح کلان عرصه‌ برای گسترش سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده و مقدمات جهش علمی و اقتصادی ایران اسلامی در سطوح و بخش‌های مختلف فراهم شود.

فرماندار بویین زهرا با ارائه گزارشی پیرامون برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی انجام شده در این شهرستان در راستای افزایش تولید و بهره‌وری تصریح کرد: تمام کارها‌ و اقدامات انجام شده تا‌کنون در بخش‌های مختلف در این شهرستان مرهون تلاش‌ها و زحمات مردم و مسئولان بوده است.

انتهای پیام/77005/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول