اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دنبال تجمع یک روزه صورت گرفت

بازگشت کارگران شبکه زهکشی سد چمشیر به سر کار

بخشدار زیدون گفت: کارگران شبکه آبیاری و زهکشی سد چمشیر به‌دنبال تجمع یک روزه و اعتراض به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان، مجددا امروز به کار بازگشتند.

بازگشت کارگران شبکه زهکشی سد چمشیر به سر کار

آرمین ساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازگشت به کار کارگران سد چمشیر اظهار کرد: طی صحبتی که سرپرست کارگاه با کارگران داشت قرار شد تا از طریق شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران که کارفرمای پروژه است، نقدینگی مورد نیاز برای فعالیت مجدد پروژه تزریق شود.

وی ضمن بیان اینکه کارگران شبکه آبیاری و زهکشی چمشیر پنج ماه حقوق معوقه دارند افزود: مسئولان کارگاه قول داده‌اند ظرف 10 روز آینده دو حقوق معوقه را پرداخت کنند.

بخشدار زیدون اضافه کرد: سد چمشیر در حوزه گچساران و بر روی رودخانه زهره واقع است و شبکه آبیاری و زهکشی چمشیر در پایین دست سد و در پنج کیلومتری شهر زیدون و حوالی روستای حیدر کرار قرار دارد، این شبکه‌ها در واقع کار انتقال آب به اراضی  استان بوشهر را انجام می‌دهند و در برای حاصلخیز شدن زمین‌های شوره‌زار آن مناطق طراحی شده‌اند.

وی تاکید کرد: به بهره برداری رسیدن این پروژه، کشاورزی استان بوشهر را رونق خواهد داد و در حاصلخیزی زمین‌های شوره‌زار آن مناطق نقش بسزایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول