اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج خبر داد

اعزام تعدادی از کارگران شهرداری به کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه

شهردار خورموج از اعزام حدود 200 نفر از کارگران، کارکنان، بازنشستگان و پاکبانان شهرداری خورموج به کارگاه ساخت ضریح حضرت ابوالفضل(ع) در بوشهر خبر داد.

اعزام تعدادی از کارگران شهرداری به کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه

احمد شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خورموج گفت: این نخستین کار فرهنگی برای کارکنان، پاکبانان، پرسنل، بازنشسته‌ها با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت و تاثیر بسزایی در روحیه این پرسنل به ویژه پاکبانان خواهد داشت.

شیخیانی خاطرنشان کرد: حدود 200 نفر از کارکنان، بازنشستگان و پاکبانان شهرداری خورموج به همراه هفت دستگاه مینی‌بوس و چند خودرو سواری برای زیارت کارگاه ساخت ضریح حضرت ابوالفضل (ع) در بوشهر اعزام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این پرسنل به ویژه پاکبانان نقش بسزایی در زیباسازی و حتی توسعه شهری دارند و هدف ما تجدید روحیه امید در بین این نیروها بود و سعی ما این است با همکاری اعضای شورای اسلامی این نیروها را به اردو ببریم.

شهردار نمونه استان بوشهر تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ تلاش و کوشش فرهنگی در شهر کوتاهی نخواهند کرد زیرا شهر متعلق به همه ماست و دغدغه اصلی ما زیباسازی شهر و مبلمان شهری است.

شیخیانی گفت: دغدغه اصلی ما رسیدگی بیشتر به پاکبانان و خانواده‌های این پرسنل پرتلاش و بی‌ادعا است و امروز بحمدالله یک ریال معوقه نداریم و از زمانی که شهرداری را با بدهی 5 میلیارد و 500 میلیون تومانی تحویل گرفته‌ام با تعامل خوبی که با شورا داریم موفق شده‌ایم بدهی‌های تمام پرسنل را پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: حقوق شش ماه پرسنل پرداخت نشده بود ما میانگین هر ماه حقوق دو ماه پرسنل را پرداخت کردیم و امروز به صفر رسانده‌ایم و اگر خوشحالی در چهره پاکبانان دیده می‌شود به خاطر توجهی است که ما و اعضای شورا به آنها داشته‌ایم و همین رضایتمندی اینها خستگی را از تن ما بیرون کرده است.

شیخیانی یادآور شد: احقاق حقوق کارگران و قشر پرتلاش و زحمتکش شهرداری پس از چند ما بحمدالله محقق شد و این یکی از آرزوهای ما بود.

شهردار خورموج گفت: شخصاً به صورت نظارتی پیگیری‌های لازم را در جهت پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران حوزه خدمات شهری از سوی پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری خورموج و تأمین منابع مالی لازم در راستای بهبود وضعیت رفاهی کارگران خواهم داشت و دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول