اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

خادمان وقف چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم تجلیل از واقفین و خیرین و خادمان وقف استان همزمان با 15 دی‌ماه در شهرکرد خبر داد.

خادمان وقف چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: وقف دریایی از خیر و برکت است که زندگی اخروی انسان را آباد می‌‎سازد.

وی با اشاره به مستمر بودن خیر و برکت وقف، افزود: وقف اقدام نیکی است که موجب می‌شود تا اصل مال وقف حفظ و باقی بماند ولی منافع حاصل از آن پیوسته و مستمر ادامه داشته باشد.

طباطبایی با اشاره به برنامه‌های مختلف اوقاف استان، ادامه داد: این اداره‌کل در زمینه برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی نیز فعالیت گسترده‌ای را در سطح استان برعهده دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری همایش همه واقف باشیم در شهرکرد مرکز استان خبر داد و گفت: این همایش 15 دی ماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری همایش همه واقف باشیم از واقفان و متولیان و خادمان عرصه وقف و واقفین سال 92 تقدیر می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: این همایش در 15 دی‌ماه که به روز «وقف، حماسه اقتصادی، ارتقای بهره‌وری اقتصادی موقوفات» نامگذاری شده است، در شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68008/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول