اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

تعریف 21 پروژه اقتصادی وقف در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از آثار مهم وقف در عرصه اقتصادی در مازندران می‌توان به تعریف 21 پروژه عمرانی اشاره کرد که با 14 هزار متر مربع حدود 16 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

تعریف 21 پروژه اقتصادی وقف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امشب در همایش بزرگ «یاوران وقف» در مصلای بزرگ قدس این شهرستان وقف را منشوری چند وجهی دانست که نمی‌توان آن را در یک بعد تعریف کرد، اظهار داشت: یکی از آثار وقف در زمینه اجتماعی بوده که مبارزه با حرص، تکاثر و خودمحوری را به همراه دارد و از باقیات‌الصالحات است.

وی وقف را یکی از وسایل محبوبیت و نشر فرهنگ دینی و معنویت در جامعه برشمرد و اذعان داشت: وقف استمرار حیات طیبه واقف بوده، روحیه تعاون، همدلی و همکاری را شامل می‌شود و انفاقی بی‌منت و احسانی بدون تحقیر دیگران است.

علیزاده خاطرنشان کرد: وقف بزرگ‌ترین خادم ملت و جامعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فردی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است که عدالت اجتماعی را به ثمر می‌آورد و توسعه مراکز علمی را به همراه دارد.

این مسئول استانی توسعه ارزش‌های دینی، الهی و معنوی در جامعه را از ارزش‌های وقف دانست و گفت: از آثار مهم وقف در عرصه اقتصادی در مازندران می‌توان به تعریف 21 پروژه عمرانی اشاره کرد که با 14 هزار متر مربع حدود 16 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: به همین منظور کارگروه توسعه و بهره‌وری اقتصادی موقوفات در مازندران ایجاد شده تا بتوانیم به صورت تجمیعی پروژه‌هایی را تعریف کرده و مردم از آثار و برکات وقف بیش از گذشته بهره‌مند شوند.

 خبرگزاری فارس رسانه برتر وقف در آمل شد

به گزارش فارس، در پایان این مراسم برگزید‌گان هیئت امنای امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد، متولیان، واقفان، یاوران وقف، و چهار خبرنگار و فعال رسانه‌ای این شهرستان تجلیل شد و خبرگزاری فارس در این شهرستان نیز رسانه برتر وقف در آمل معرفی شد.

انتهای پیام/86012/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول