اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

مسئولان مشکل کمبود آب در روستاها را برطرف کنند

امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولان باید نسبت به رفع مشکل کم‌آبی در روستاها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مسئولان مشکل کمبود آب در روستاها را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: از استاندار و مسئولان مربوطه استان می‌خواهم تا حل مشکل کمبود آب در روستا و شهرستان‌های هرمزگان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به سفر خود به روستاهای بنگلایان از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی بندرعباس اضافه کرد: هرمزگان یکی از زیباترین استان‌های کشور است و روستاهای آن نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: یکی از خواسته‌های مردم روستای بنگلایان، احداث سد در این منطقه است چون با احداث یک سد این منطقه احیا می‌شود و نباید اجازه دهیم تا شرایطی برای از دست رفتن ثروتی عظیم همچون محصولات کشاورزی سیاهو از جمله نارنگی آن که در کشور دارای شهرت خاصی است، فراهم شود.

نعیم‌آبادی دیگر مشکل مردم روستای بنگلایان را مشکل راه عنوان کرد و اذعان داشت: مردم این روستا می گفتند که راه روستای آنها، همچون قتلگاه است و بنده از مسئولان راه می‌خواهم تا هرچه سریعتر این مشکل را رفع کنند.

این مسئول در پایان متذکر شد: همچنین قرار شده بود تا در منطقه دوراهی سیاهو، یک کارخانه تولید سیمان با ظرفیت دو هزار تن، احداث شود که اشتغال زایی و جذب نیروی کار خوبی را نیز در پی دارد و باید روند احداث این کارخانه با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول