اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

حمایت از ولایت، دفاع از دین است

امام جمعه سمیرم گفت: دفاع از ولایت مسئله حزب‌بازی نیست و هرکس از ولایت دفاع نکند و یا بی‌تفاوت باشد اسلام‌شناس نیست.

حمایت از ولایت، دفاع از دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه با آرزوی قبولی عزاداری‌های محرم و صفر اظهار کرد: این عزاداری‌های پرشور در نقاط مختلف کشور بیانگر محبت قلبی و درونی مردم به اهل‌بیت و عصمت طهارت است.

وی با بیان اینکه اساس دین اسلام متشکل از ولایت است، افزود: دفاع از ولایت، دفاع از دین است، زیرا که دین خدا دین ولائی است.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: دفاع از ولایت مسئله حزب‌بازی نیست و هر کس از ولایت دفاع نکند و یا بی‌تفاوت باشد اسلام‌شناس نیست.

موسوی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری و تبعیت از فرمان‌ها مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، افزود: این ولایت‌فقیه ولایت مهدی فاطمه است، بنابراین باید بیدار باشید که طعمه دسیسه‌های دشمنان نشوید.

وی با بیان اینکه در برخی ادارات نارضایتی مردم دیده می‌شود اذعان کرد: هدف دشمن ایجاد نارضایتی در عموم مردم نسبت به مسئولین است که مردم را علیه نظام تحریک کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند ولایت‌فقیه همان ولایت رسول است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده است بلکه برای به دست آوردن آن خون‌ها ریخته شده است و دشمنان اسلام بدانند هیچ‌گاه به خواسته‌های خود نمی‌رسند.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول