اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

دانشجویان خط مشی ولایت را برای مردم تبیین کنند

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان باید در راستای تبیین خط مشی رهبری گام برداشته و مطالبات ایشان را در جامعه منعکس کنند.

دانشجویان خط مشی ولایت را برای مردم تبیین کنند

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دانشجویان و اساتید دانشگاهی در جامعه الگو تلقی می‌شوند، بنابراین از آنها انتظار وجود دارد منویات مقام معظم رهبری و راه‌های تحقق اهداف ایشان را برای مردم تبیین کرده و مدینه فاضله‌ای را در سایه عملیاتی کردن آرمان‌های بلند شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خلق کنند.

وی به برپایی نمایشگاه عکس صراط ولایت در سال جاری اشاره کرد و افزود: میزگرد «دانشجویان پیشقراولان مقابله با استحاله فرهنگی»، چاپ و انتشار کتابچه سلوک باران، راه‌اندازی ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، جشنواره دانشجویی حریر عشق، حضور اعضای سازمان دانشجویان در آئین گرامیداشت 13 آبان از سایر برنامه‌های این مجموعه در طول سال جاری قلمداد می‌شود.

رستم‌زاده خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره دانشجویی کربلای عشق، کرسی آزاد اندیشی « قانون اساسی و بررسی رویکردهای پویایی اقتصادی»، انتشار ویژه‌نامه سه شهید دانش به مناسبت روز دانشجو، مسابقه وبلاگ نویسی شهیدان حریم دانش به مناسبت روز دانشجو، مسابقه وبلاگ نویسی حریر ولایت از 16 آذر تا 9 دی برنامه‌های دیگر این مجموعه به شمار می‌رود.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی حتی در مقابل حمله‌های فرهنگی و جنگ نرم نیز تسلیم دشمنان نمی‌شود، اظهار داشت: دشمنان نظام از جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و ترفندهایی از این دست به نتیجه نرسیده و اکنون به انجام کارهای ضدفرهنگی روی آورده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای تقویت باورهای دینی، اظهار داشت: این مهم فقط در سایه همدلی دستگاه‌های فرهنگی و به کارگیری از نخبگان امکان‌پذیر است، بنابراین ضمن تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و تامین معیشت مردم باید برای تربیت نیروهای انقلابی و متدین تلاش شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول