اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

هویت اصلی ملت ایران از ولایت‌فقیه است

امام جمعه شهرستان میاندرود هویت اصلی ملت ایران را دین قرآن و ولایت‌فقیه دانست و گفت: تا زمانی که ما این هویت را داریم و حول این محور هستیم، شکست نمی‌خوریم.

هویت اصلی ملت ایران از ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‎الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری صبح امروز در جمع یگان حفاظت سپاه فرودگاه دشت‌ناز میاندرود اظهار داشت: حقیقتا از زمانی که سپاه در فرودگاه مستقر شد، امنیت پروازها تامین شده است.

امام جمعه شهرستان میاندرود با بیان اینکه اگر حضور یگان حفاظت سپاه در فرودگاه‎های کشور نبود، دشمن امنیت مملکت را تهدید می‌کرد، افزود: حضور این سبزپوشان همواره مایه عزت و برکت نظام بوده که در دفاع مقدس این موضوع ثابت شده و امروز هم در مرزهای ورودی کشور حضور سپاه مایه امنیت خاطر مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به سالروز یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: امروز همه گروه‎ها و اقشار باید به روحیه بسیجی بودن خود افتخار کنند، زیرا تفکری که نظام را سرافراز و بالنده کرده و ایران را به عنوان یک مدل حکومتی در دنیا معرفی کرده است، همین تفکر بسیجی است.

رسولی ابراز داشت: آنچه که نظام را سرپا نگه داشت و در برابر آسیب‎ها از آن صیانت کرد، وجود روحیه بسیج در مردم و جوانان جامعه است.

وی به ایستادگی هشت ساله مردم با روحیه بسیجی در مقابل دشمن اشاره کرد و گفت: نقطه اشتراک تمام سیاسیون و نیروهای وابسته به نظام وجود همین تفکر بسیجی است.

خطیب جمعه شهر سورک مرکز میاندرود ادامه داد: در داخل کشور کسی که خود تولید کننده فکر دشمنی و عناد باشد، حضور ندارد و تمام این توطئه‌ها کار دشمنان انقلاب و نظام است.

وی گفت: امریکا هیچ وقت دست از دشمنی خود برنداشته و بر نمی‌دارد و مردم باید هوشیار باشند که تنها با آمدن در 9 دی کار تمام نمی‌شود.

رسولی به مبارزه همیشگی جبهه حق و باطل اشاره کرد و گفت: اگر دشمن دست از دشمنی بردارد، باید در دشمنی او شک کرد، چرا که همواره مکر و حیله در ذات دشمن وجود دارد.

وی بصیرت ملت را عامل ناکامی دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: هر اتفاقی که رخ دهد، ما از تلاش و ایستادن خود در برابر دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

این مسئول به ریزش‎های پس از فتنه‎ها اشاره کرد و گفت: قطعا پس از هر فتنه‎ای ریزش‎هایی داریم و این امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه دشمن ما را بهتر از خودمان می شناسد، افزود: اما گاهی ما خود را دست‌کم می‌گیریم و به توانمندی خود اعتقاد نداریم.

رسولی هویت اصلی ملت ایران را ولایت‌فقیه دانست و گفت: تا زمانی که ما این هویت را داریم و حول این محور هستیم، شکست نخواهیم خورد.

وی قطب اصلی نظام را قرآن، نبوت و امامت عنوان کرد و گفت: امامت در دوران غیبت از آن ولی‌فقیه است و تا زمانی که این عروه‌الوثقی محکم انقلاب پایدار باشد، ملت ما شکست‎ناپذیر است.

امام جمعه میاندرود در پایان کار دشمن را ایجاد وقفه و افتراق بین ولایت‌فقیه و مردم دانست و افزود: اگر این اختلاف به‌وجود آید، توطئه دشمن کارگر می‎شود، ولی ما همواره آماده‎ایم و هر روز ما در راستای هوشیاری و بصیرت 9 دی است.

انتهای پیام/86021/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول